سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با اختتامیه نخستین نمایشگاه نقش‌آفرینی بانوان در توسعه پایدار صورت گرفت،

تجلیل از بانوان نقش‌آفرین صنعتگر ایران/ استقبال شهروندان درآخرین روز از نمایشگاه بین‌المللی تهران

در این گزارش به تجلیل از بانوان نقش آفرین صنعتگر ایران و استقبال شهروندان در آخرین روز نمایشگاه بین‌المللی تهران اشاره می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، نمایشگاه نقش‌آفرین بانوان در توسعه پایدار که در سالن خلیج فارس میلاد سالن 40 فضای باز و محوطه نمایشگاه برگزار شده است،  در آخرین روز برپایی این نمایشگاه با استقبال چشمگیر شهروندان مواجه شده است.

غرفه‌های صنایع دستی، اقوام ایرانی،‌ فرش، تابلوهای فرش، قلم‌زنی، لباس‌های سنتی و محلی، زیورآلات، محصولات دارویی و گیاهی، محصولات کشاورزی، غرفه‌های باز و محوطه نمایشگاه،‌سیاه‌ چادرهای عشایر، خودروی ایرانی، صنایع صنعتی، زمین‌شناسی، گویندگی، موسیقی سنتی، غرفه‌های آموزشی و مشاوره‌ای بیشترین بازدیدکننده و مراجعه کننده را نسبت به غرفه‌های دیگر نمایشگاه به خود اختصاص داده‌ا‌ند.

بنابر این گزارش، برنامه‌های شاد ، متنوع و حاشیه‌ای متنوعی در نمایشگاه ویژه بازدیدکنندگان در آخرین روز برپایی این نمایشگاه برگزار شد.

برگزاری مراسم قرعه‌کشی بازدیدکنندگان با اهدای 14سکه بهار آزادی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه(س)، برگزاری موسیقی زنده و سنتی،‌ بازدید مسئولان کشوری از برنامه‌های حاشیه‌ای نمایشگاه نقش آفرینی بانوان در توسعه پایداراست.

همچنین، با توجه به استقبال چشمگیر و جمعیت بسیار شهروندان به سراغ آنها رفتیم تا نظر آنها را در خصوص این نمایشگاه جویا شویم.

درصد بسیاری از بازدیدکنندگان از نمایشگاه رضایت داشتند و خواستار برپایی مجدد این نمایشگاه شدند.

بر اساس این گزارش، یکی از غرفه‌های جالب این نمایشگاه غرفه پوشش بانوان در میادین ورزشی است که بیانگر نقش بانوان ورزشکار ایران در ترویج و گسترش اسلام در جهان است.

در ساعات پایانی آخرین روز نمایشگاه غرفه‌دران مشغول جمع‌آوری محصولات و غرفه‌هایشان بودند نمایشگاه حال و هوای عجیبی به خود اختصاص داده بود.

مسئولان نمایشگاه نقش آفرینی بانوان در توسعه پایدار اعلام کردند، غرفه‌داران برای خروج محصولات خود راس ساعت 18و30 دقیقه برگه خروج را از نمایشگاه دریافت کنند.

گفتنی است، اختتامیه نمایشگاه نقش‌آفرینی بانوان در توسعه پایدار با اهدای گواهی حضور در نمایشگاه و لوح تقدیر به غرفه‌داران، تجلیل از بانوان نخبه و برگزیده عرصه علم وصنعت، سخنرانی سهیلا جلودارزاده مشاور وزیر صنعت و معدن در امور بانوان و شهین‌دخت ملاوردی مشاور رئیس جمهور در امور بانوان کشور امروز سه شنبه دوم اردیبهشت از ساعت 17و30دقیقه تا 19 در سالن همایش سالن 40محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

گزارش از : آزاده کلهر

انتهای‌پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.