سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عباسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

بررسی طرح سوال از وزیر کشاورزی در جلسه امروز کمیسیون بهداشت

سخنگوی کمیسیون بهداشت گفت: یکی از موارد مطرح شده در جلسه امروز کمیسیون درباره بحث طرح سوال از وزیر جهاد و کشاورزی در خصوص وضعیت دامپزشکان، کشتارگاه‌ها، رسیدگی به امور دامپزشکان، مسائل استخدامی، دریافت حقوق و مسائلی از این دست بود.

سلیمان عباسی نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، درباره جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان گفت: یکی از موارد مطرح شده در جلسه امروز کمیسیون درباره طرح سوال از وزیر جهاد و کشاورزی در خصوص وضعیت دامپزشکان، کشتارگاه‌ها، رسیدگی به امور دامپزشکان، مسائل استخدامی، دریافت حقوق و مسائلی از این دست بود.  
 
وی تصریح کرد: موضوع مطروحه بعدی درباره حوزه سلامت بود که معاون غذا و دارو وزارت بهداشت گزارشی در رابطه با وضعیت دارو، خرید، واردات، ارز و دسترسی مردم به دارو ارائه داد.  
 
نماینده مردم گنبدکاووس اظهار داشت: موضوع بعدی مطرح شده در جلسه درباره سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه بهداشت بود تا مشخص شود وزارت بهداشت چه برنامه‌هایی دارد به همین خاطر معاونان وزارت بهداشت پکیجی را در این باره تهیه کرده بودند. 
 
عباسی در پایان خاطرنشان کرد: معاون دارو و غذا، معاون بهداشتی، معاون پشتیبانی و معاون درمان از وزارت بهداشت در جلسه امروز کمیسیون حضور داشتند.  
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.