زارع‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

بررسی لایحه سوانح جاده‌ای در جلسه امروز کمیسیون شوراها

سخنگوی کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور گفت: بحث امروز جلسه مربوط به بحث سوانح جاده‌ای بود، چرا که لایحه‌ای از دولت برای سوانح جاده‌ای آمده بود.

دخیل‌عباس زارع‌زاده‌مهریزی نماینده مردم مهریز و بافق در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، درباره جلسه امروز کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور، گفت: بحث امروز جلسه مربوط به بحث سوانح جاده‌ای بود، چرا که لایحه‌ای از دولت برای سوانح جاده‌ای آمده بود.  
 
وی تصریح کرد: در جلسه امروز برای تشکیل شورای عالی سوانح بحث شد، البته کمیسیون اصلی این امر کمیسیون عمران است و ما به عنوان کمیسیون فرعی جلسه‌ای را برگزار کردیم. 

نماینده مردم مهریز و بافق اظهار داشت: امروز معاون راهور ناجا و مجیدی به همراه چند کار‌شناس از وزارت راه و شهرسازی در جلسه کمیسیون حضور یافتند.  
 
سخنگوی کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور در پایان خاطرنشان کرد: بحث دیگر جلسه در رابطه با اقتصاد مقاومتی بود چون همانطور که معاون اول رئیس جمهور به دستگاه‌های ذی‌ربط و وزارتخانه‌ها ابلاغ کرده‌اند باید قوانین دست و پا گیر اجرای اقتصاد مقاومتی شناسایی و معرفی شود تا پس از اینکه قوانین تجمیع شد به کمیسیون‌های تخصصی مربوطه ارجاع شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: مجلس ، شورا ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار