عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل کشور انتخاب خانیکی را به عنوان سخنران نشست مدیران مسئول نشریات دانشجویی غیرعقلانی و مخالف منافع ملی دانست.

"میکائیل دیانی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه تلاش‌های بسیاری شد تا وزارت علوم در اختیار فتنه‌گران قرار نگیرد، گفت: آن‌چه که از روز اول به دولت یازدهم هشدار دادیم این بود که فضای دانشگاه نباید در اختیار اصحاب فتنه باشد چراکه دلسوز نظام هستیم.

وی با اشاره به عدم رأی اعتماد مجلس به میلی‌منفرد و توفیقی برای تصدی وزارت علوم اظهار داشت: رئیس جمهور و وزیر علوم نباید اجازه دهند امام جماعت وزارت علوم را فتنه‌گران در دست بگیرند.

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل کشور با اشاره به حضور "هادی خانیکی" در فتنه 88 و کوی دانشگاه و انتخاب وی به عنوان سخنران  نشست مدیران مسئول نشریات دانشجویی تصریح کرد: جنبش دانشجویی به حضور افرادی هم‌چون خانیکی در نشست مدیران مسئول نشریات دانشجویی رضایت ندارند.

دیانی با بیان اینکه انتخاب خانیکی به عنوان سخنران نشست مدیران مسئول نشریات دانشجویی غیرعقلانی و مخالف منافع ملی است، اظهارداشت: وزیر علوم هرچه سریع‌تر سخنران این نشست را تغییر دهد، در غیر این صورت فعالان دانشجویی با این مسئله برخورد خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: جنبش دانشجویی، نشست مدیران مسئول نشریات دانشجویی را در صورت سخنرانی "هادی خانیکی" مشروع نمی‌داند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار