سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فردا و در سومین روز از هفته سلامت صورت می گیرد؛

برگزاری همایش یک روزه «ترویج سبک زندگی سالم با آموزه‌های طب سنتی»

همزمان با سومین روز از "هفته سلامت"، معاونت طب سنتي وزارت بهداشت، فردا همايش يك روزه "ترويج سبك زندگي سالم با آموزه هاي طب سنتي" را برگزار مي كند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران و به نقل از وب دا؛ دكتر محمود خدا دوست دبير علمي این همایش با بيان اين كه مخاطبين اين كنفرانس پزشكان متخصص، پزشكان عمومي و كارشناسان ستادي وزارت بهداشت هستند، عناوين برنامه‌هاي اين همایش یک روزه را اعلام كرد.
 
به گفته دکتر خدادوست، اصول و مباني طب ايراني و نقش 6 اصل ضروري در سبك زندگي سالم، حفظ سلامت با خود مراقبتي، جايگاه طب ايراني در نظام سلامت، تنش‌ها و هيجانات در سلامتي و روش هاي كنترل آن، نقش تغذيه در تندرستي، تغذيه صحيح در بيماري‌ها، ورزش از ديدگاه طب ايراني و تاثير آن بر سلامتي، توصيه‌هاي مراقبت از پوست، مو و آراستگي ظاهر از ديدگاه طب ايراني بهداشت خواب، بايد‌ها و نبايد‌هاي بارداري و شيردهي، اصول حفظ سلامتي در كودكان، پاكسازي بدن و نقش آن در حفظ سلامتي در عصر حاضر عناوین این همایش یک روزه آموزشی است.
 
گفتنی است همایش یک روزه ترويج سبك زندگي سالم با آموزه‌هاي طب سنتي با حضور مسئولان وزارت بهداشت و اساتید و کارشناسان طب سنتی کشور فردا صبح در سالن امام جواد (ع) ستاد مرکزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می شود.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.