سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به علت تعمیر شبکه آبرسانی رخ داد

قطعی 8 ساعته آب در محدوده "اشرفی اصفهانی"

آب محدوده اشرفی اصفهانی که به علت تعمیر شبکه آب‌رسانی قطع شده بود، به گفته مسئولان باید تا ساعت 5 صبح به شبکه آب متصل می‌شد اما قطعی آب در برخی نواحی تا ساعت 7:30 ادامه داشته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛ بر اساس اطلاع‌‌ رسانی صورت گرفته، برخی از قسمت‌های منطقه 5 آب و فاضلاب استان تهران به منظور انجام اتصال لوله 150 میلی‌متری در محدوده اتوبان اشرفی اصفهانی، خیابان آهنگ، خیابان بهشتی، آب از ساعت 23:30 دقیقه روز سه‌شنبه 1/2/93 تا 5 صبح روز 2 اردیبهشت‌ماه قطع بوده است.

بر اساس گفته شرکت آب و فاضلاب، قرار بود آب این منطقه که از شمال به خیابان صدوقی، از جنوب اتوبان حکیم، از غرب خیابان آهنگ و از شرق به پارک نهج‌البلاغه محدود می‌شود تا بازه زمانی 5 صبح امروز وصل شود که متأسفانه در برخی از نواحی آب با 2 ساعت تأخیر وصل شد و برخی از همشهریانمان را با مشکلات عدیده‌ای روبرو کرد.

مسئولان شرکت آب و فاضلاب دراین خصوص گفته‌اند: معمولاً قطعی آب به منظور تعمیرات با در نظر گرفتن بازه زمانی بیشتر از زمان تعمیر به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود اما این بار بر اساس تماس‌های صورت گرفته از سوی شهروندانف قطعی آب بیش از ساعات تعیین شده به طول انجامید.

قطعی چند ساعته آب در این بازه ی زمانی نگرانی برای تابستان را برای مشترکین شاید پررنگ تر کند چرا که ماههاست مسولان از کمبود آب سدهای کشور سخن می گویند و این موضوع هرچند به خاطر تعویض لوله آب صورت گرفته اما زنگ خطری است برای آنکه مراقب باشیم تا صرفه جویی در مصرف آب را برای جلو گیری از هرگونه قطعی کم فشاری آب  و جیره بندی در تابستان جدی بگیریم و همراه با شرایط موجود مصرف آب را کنترل کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: آب ، قطعی ، تعمیر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.