ساری/

وصل شدن آب شرب تمامی 145 روستای بحران زده غرب مازندران

پس از بارش برف و کولاک سنگین از نخستین ساعات هفته گذشته و قطعی برق، آب شرب 145 روستای غرب مازندران با 35000 مشترک نیز قطع شد که با تلاش اکیپ های امدادی مشکل قطعی آب برطرف شده و هم اکنون تمامی روستاهای بحران زده غرب مازندران از آب شرب برخوردار هستند.

مدیر عامل آبفار مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛ گفت:از دقایق اولیه بروز بحران ضمن تشکیل ستاد بحران سعی کردیم با بسیج تمامی امکانات و نیروها اعم از اکیپ های امدادی، کارشناسان و مدیران ذیربط بحران را مدیریت کنیم .

عبدالهی افزود:گرچه ابتدا با وجود برف بیش از دو متری امکان دسترسی به روستاها میسر نبود لیکن با تلاش تمامی گروههای امدادی و بازگشایی راههای مواصلاتی روستایی، خدمات رسانی شدت گرفت.

وی تصریح کرد: با شروع بحران با 15 اکیپ امدادی در منطقه حاضر شدیم و عملیات کمک رسانی را علیرغم کمبود امکانات از قبیل تانکرهای سیار آبرسانی،فقدان دستگاههای بسته بندی آب ،کمبود تجهیرات آبرسانی از قبیل لوله و اتصالات و شیرآلات ، انواع کنتورها و نیزکمبود شدید تجهیزات برقی و پمپاژ شروع و سعی کردیم با اعزام تانکرهای سیار موجود و آب معدنی قدری از فشار بحران بکاهیم.

مدیر عامل آبفار مازندران با قدردانی از مشارکت استانهای معین در رفع مشکلات بحران اخیر افزود: با همکاری استانهای معین تعداد اکیپ های عملیاتی را افزایش دادیم و تعداد تانکرهای سیار نیز به 26 دستگاه اضافه شد.

عبدالهی با اشاره به ارسال آب بسته بندی و دستگاههای بسته بندی آب ، چندین دستگاه دیزل ژنراتور و تانکرهای سیار،خودروهای کمک دار برای دسترسی و خدمات رسانی به روستاییان در محاصره برف و ... از استانهای معین اظهار داشت: با تجهیز تمامی امکانات و نیروها توانستیم آب شرب مورد نیاز روستاییان را در اختیارشان قرار دهیم .

مدیر عامل آبفار استان تصریح کرد: در حال حاضر با تلاش گروههای اتفاقات و امداد، آب شرب تمامی روستاهای بحران زده غرب مازندران وصل شده است لذا مشترکینی که با مشکل آب شرب مواجه هستند می توانند با شماره تلفنهای 2256511الی13 امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران تماس بگیرند

تا نسبت به رفع مشکلات آنها اقدام شود./ب

برچسب ها: وصل ، آب ، شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.