سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پدر شهید احمدی روشن در دانشگاه امیرکبیر:

مصطفی متعلق به یک قشر خاص نبود/ کاری نکنید که استکبار جهانی خوشحال شود

پدرشهید احمدی روشن گفت: کاری نکنید که استکبار جهانی خوشحال شود و احساس کند که روزنه‌ای در مردم ایران ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، پدر "شهید مصطفی احمدی روشن" با حضور در جشن هسته‌ای که بعدازظهر امروز - دوشنبه ۲۵ فروردین ماه - در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد، اظهار داشت: مصطفی متعلق به یک قشر خاص نبود و به همه مردم ایران تعلق داشت.  
 
وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب جهت دلجویی فرمودند مصطفی ما، آنجا به ما روشن شد که مصطفی برای همه مردم زحمت کشیده و برای همه مردم ایران زحمت کشیده است و این باعث افتخار ماست که خون ناقابل را به تبع اخلاص جمهوری اسلامی و شما مردم عزیز قرار داد.  
 
پدر شهید احمدی روشن افزود: این خواسته قلبی من است که هرجا می‌روم بچه‌های دانشجو هم باشند، اگر یک مصطفی در راه خدا دادم، مصطفی‌ای به منزله کوه پشت من ایستاده بود و این باعث سرافرازی بنده است.  
 
پدر شهید احمدی روشن تصریح کرد: این یک معامله و تجارت است که تمام شهدا آن را با خداوند انجام دادند و با لطف او ما در این معامله برد داشتیم، یعنی معامله‌ای که با خدا داشتیم دوطرفه بود، مصطفی که باعث افتخار ایران شد به لطف خدا زحمات ما به هدر نرفته خداوند مصطفی‌هایی به ما عطا نموده که همه شما‌ها مصطفی من هستید.  
 
وی خطاب به دانشجویان گفت: کاری نکنید که استکبار جهانی خوشحال شود و احساس کند که روزنه‌ای در مردم ایران ایجاد کرده و بین مردم ایران اختلاف ایجاد کند.  
 
پدر شهید احمدی روشن در ادامه اظهار داشت: بدانید که استکبار با ما سر اخوت ندارد، عوامل استکبار جهانی را مایوس کنید، از خدا می‌خواهم همه مردم ایران باهم دست اتحاد بدهند و نظام جمهوری اسلامی دادن پرچم نبوت را به دست آقا امام زمان(عج) بسپاریم.  
 
گفتنی است، در پایان این مراسم، تقدیر از شهدای دانشگاه امیرکبیر و همچنین دکتر منصور کبکانیان نماینده ۹۴ شهید دانشگاه امیرکبیر و همچنین از دکتر سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی و پدر "شهید مصطفی احمدی روشن" شهید هسته‌ای تقدیر شد.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: مصطفی ، متعلق ، قشر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.