سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حبیبی:

ادبيات ضد ايراني قطعنامه اتحاديه اروپا مربوط به دوران استعمار است

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به قطعنامه اتحاديه اروپا عليه دولت و ملت ايران گفت: ادبيات ضد ايراني قطعنامه اتحاديه اروپا مربوط به دوران استعمار است، آنها در اين اوهام به سر مي‌برند كه ايران مستعمره اروپاست و این نشان از عقب ماندگی سیاسی آنها است.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "محمد نبی حبیبی" که در پايان نشست دبيران حزب موتلفه اسلامی سخن مي‌گفت، اظهارداشت: نمي‌دانم چه چيز اروپائيها را اينقدر گستاخ كرده است كه بي شرمانه از سران فتنه حمايت مي‌كنند و اجازه تأسيس دفتر نمايندگي براي ملاقات با محكومان امنيتي مي‌خواهند.
 
وي افزود: وقيح تر از اينها خواستار آزادي همجنس‌بازي در ايران شده‌اند، آنها به همين‌ها  اكتفا نكرده‌اند و گفته‌اند انتخابات اخير رياست جمهوري غيردمكراتيك بوده و با چارچوبهاي مورد نظر آنها مطابقت ندارد.
 
حبیبی با اشاره به موضع‌گيريهاي صريح خطباي جمعه در هفته گذشته و تظاهرات خودجوش مردم در پايان مراسم نماز جمعه گفت: ملت ما در برابر اين وقاحت و گستاخي موضع صريح گرفت و مواضع مداخله‌جويانه اروپا را محكوم كرد. دولت و نيز رئيس جمهور هم بايد پاسخ گستاخي اروپائيها را بدهند.
 
وي در ادامه گفت: بيانيه اتحاديه اروپا سند وابستگي جريان فتنه 88  به ویژه عاملین  آنها به دشمنان قسم خورده انقلاب و اسلام است. اصلاح‌طلبان بايد اين ننگ را از دامن خود پاك كنند و نگذارند لكه ننگ وابستگي به اجانب به دامن آنها تا ابد باقي بماند.
 
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: ما بايد اين رهنمود رهبري معظم انقلاب كه عده‌اي استقلال كشور را مسخره و وابستگي به اجانب را تئوريزه مي‌كنند را جدي بگيريم و نسبت به اين پديده حساس باشيم و واكنش به هنگام داشته باشيم.
 
وي افزود: وضع حقوق بشر در آمريكا اسفبار و زندانهاي مخفي سيا در اروپا ننگي بر پيشاني اروپائی‌هاست. بيانيه اتحاديه اروپا نوعي فرار به جلو است. آنها متهم رديف اول نقض حقوق بشر طي سه قرن اخير بوده‌اند. مظالم آنها در مستعمرات قديم و جديد آبرويي براي آنان باقي نگذاشته است.
 
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی پيرامون نامگذاري مقام معظم رهبري در سال جديد اظهار داشت: ما در سال 93 بايد روي دو مقوله مهم يعني اقتصاد و فرهنگ متمركز شويم، آنهم با عزم ملي و مديريت جهادي اين يك تكليف دینی است.
 
وي افزود: حمايت از توليد ملي و ترجيح كالاهاي ايران به خارجي بايد به عنوان يك شعار عملي در آيد تا پايه‌هاي توليد ملي قوام پيدا كند.
 
وي افزود: توليد در داخل باید رونق پيدا كند تا نیازمندیهای داخلی تامین شود و صادرات غیر نفتی رشد یابد.  براي اين منظور بانكها به عنوان تأمين كنندگان تسهيلات مالي، بيمه و گمركات بايد همراهي كنند و در ضمن مقررات و قوانين دست و پا گير توسط دولت و مجلس اصلاح شود.
 
حبیبی بیان داشت: امروز بنگاههاي اقتصادي با تمام ظرفيت كار نمي‌كنند. مشكلاتي براي توليد دارند. قبل از هر گونه سرمايه‌گذاري بايد كمك كرد اين بنگاهها با ظرفيت كامل كار كنند. اين رويكرد هم به اشتغال كمك مي‌كند و هم روح تازه‌اي به توليد ملي دميده مي‌شود.
 
وي در مورد اعتنا به مسائل فرهنگي گفت: دولت بايد در سپردن مديريت‌هاي فرهنگي دقت كند. نفوذ عناصر ليبرال و لائيك در اين حوزه برای دولت مشکل آفرین و واكنش نخبگان دانشگاه و حوزه‌هاي علميه را در پي خواهد داشت. همين عناصر خود فروخته در حال نفوذ در رسانه‌ها هستند. همانطور كه از بيانيه اتحاديه اروپا معلوم است اينها خود را مستظهر به پشتيباني غرب مي‌دانند. لذا رويكرد دولت در اين باره بايد اتكاء به مديريت انقلابي و جهادي باشد تا بتواند در برابر اين هجوم بايستد.
 
حبیبی تصریح کرد: مسئولین باید توجه داشته باشند که در موضوع اقتصاد مقاومتی اگر به صدور چند بخشنامه و برگزاری چند همایش بسنده کنند، کاری از پیش نخواهد رفت. آنچه مسلم است با وجود برخی از مقررات و آئین نامه های فعلی و برخی از مدیران غیر معتقد به این سیاست ها تحقق اقتصاد مقاومتی اتفاق نخواهد افتاد.
 
وی افزود: البته تولید کنندگان نیز اگر توجه کامل به استاندارهای اقتصاد مقاومتی نداشته باشند نمی توانند توقع پشتیبانی از طرف مسئولین را داشته باشند.
 
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی بیان داشت: شایسته است کلیه نهادها و سازمانهای دولتی اقتصادی برنامه های سالانه، میان مدت و دراز مدت خود را بر اساس نامگذاری سال 93 از طرف مقام معظم رهبری طراحی و اجرا نمایند.
 
حبیبی در پایان گفت: احیای کامل امر به معروف و نهی از منکر از امهات امور نظام مقدس اسلامی است و بذل همت بیشتر در این مورد یک ضرورت قطعی است.
 
وی با تکریم یاد شهید علی خلیلی، برخورد سریع و قاطع قوه قضائیه با عاملین این جنایت آشکار را خواستار شد و افزود: ما با تقدیم مراتب تسلیت به خانواده معزز ایشان از خداوند متعال میخواهیم که او را با حضرات معصومین (ع) محشور فرماید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.