سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در اعتراض به تصویب قطعنامه پارلمان اتحادیه اروپا

دانشجویان تهرانی مقابل سفارت یونان تجمع می‌کنند

دانشجویان دانشگاه‌های تهران مقابل سفارت یونان در اعتراض به تصویب قطع‌نامه ضدایرانی در پارلمان اروپا در روز سه‌شنبه تجمع می‌کنند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، دانشجویان دانشگاه‌های تهران در اعتراض به اقدام پارلمان اتحادیه اروپا در تصویب قطع‌نامه ضدایرانی که استقلال و هویت مردم ایران را زیر سؤال می‌برد و ضدحاکمیت ملی نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تجمع می‌کنند.

این تجمع ساعت 14:30 روز سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه مقابل سفارت یونان به‌عنوان رئیس دوره‌ای اتحادیه اروپا با حضور دانشجویان، نخبگان و عموم اقشار مردم برگزار می‌شود.

گفتنی است در پیش‌نویس قطعنامه گستاخانه و توهین‌آمیز پارلمان اتحادیه اروپا آمده است، ایران باید توافقنامه ژنو را بی‌کم و کاست اجرا کند! عوامل زندانی فتنه 88 را آزاد کند! به حصر سران فتنه آمریکایی- اسرائیلی 88 پایان بدهد! ممنوعیت همجنس‌بازی را لغو کند و به همجنس‌بازان اجازه رابطه جنسی آزادانه بدهد! هر یک از نمایندگان یا هیئت‌های پارلمانی اتحادیه اروپا که به ایران سفر می‌کنند اجازه ملاقات با محکومان امنیتی را داشته باشند! دفتر نمایندگی اتحادیه‌اروپا در ایران تأسیس شود تا بر مسائل سیاسی و اجتماعی کشور نظارت مستقیم داشته باشد! انجمن صنفی روزنامه‌نگاران که منحل اعلام شده بازگشایی شود! به آنچه از نظر اتحادیه اروپا نقض حقوق‌بشر تلقی می‌شود خاتمه بدهد! به احمد شهید گزارشگر ویژه کمیسیون حقوق‌بشر سازمان ملل متحد اجازه ورود به ایران داده شود و بتواند آزادانه با مجرمان و هرکس دیگری که می‌خواهد ملاقات کند!
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.