سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر خراسان اعلام کرد

بازدید 400 هزار نفر از جاذبه‌های طبیعی شهرستان‌های "خراسان رضوی"

عضو ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر خراسان رضوی از بازدید بیش از 400 هزار نفر از دوستداران طبیعت در روز 13 فروردین ماه جاری از جاذبه‌های گردشگری، مناطق طبیعی و آثار و ابنیه‌های تاریخی در شهرستان‌های مختلف استان خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، حسین متشکری با اعلام این خبر، افزود: همزمان با فرا رسیدن 13 فروردین ماه و در روز طبیعت ساکنان و مسافران نوروزی در شهرستان های مختلف استان از جاذبه های بی نظیر گردشگری و طبیعت بک شهرستان ها در مناطق مختلف خراسان رضوی بازدید کردند.

وی با باین اینکه آمار بازدید کنندگان از این جاذبه ها در شهرستان های مختلف متفاوت است، افزود: به طور میانگین در هر شهرستان حد اقل 17هزار نفر از دوستداران طبیعت از جاذبه های بکر طبیعی در شهرستان ها بازدید کردند.

همچنین رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان رشتخوار از بازدید 15 هزار نفر از گردشگران و مسافران نوروزی در تعطیلات نوروز 93 از جاذبه های گردشگری و میراث فرهنگی و تاریخی این شهرستان خبرداد.

محمود باعقیده با اعلام این خبر افزود : درتعطیلات 13 فروردین امسال نیز مناطق گردشگری این شهرستان آغوش خود را به روی مسافران نوروزی گشوده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: خراسان ، سفر ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.