سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اعلام شد

"سامانه جدید بارشی" نواحی شمال غرب، غرب کشور را تحت پوشش خود قرار داد

سامانه ای که از امروز از مرزهای غربی کشور وارد شده، باعث بارش در نواحی شمال غرب ، غرب، جنوب غرب ، نواحی مرکزی، دامنه های جنوبی البرز و سواحل جنوبی دریای خزر را درپی گرفته است.

گودرزی کارشناس هواشناسی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، گفت: بارش عمدتا به صورت باران اما در نقاط مستعد به صورت تگرگ و در ارتفاعات و مناطق سردسیر به صورت بارش برف است که از ظهر روز دوشنبه از میزان بارشها از سمت غرب کشور کاسته اما گستره آن در شمال شرق و شرق کشور همچنان ادامه دارد.

گودرزی افزود: این سامانه تا روز سه شنبه در کشور فعال بوده و از روز سه شنبه از شرق کشور خارج می شود. روزهای یکشنبه تا سه شنبه در نیمه شمالی کشور به ویژه در نواحی ساحلی دریای خزر و شمال غرب شاهد کاهش محسوس دما هستیم.

این کارشناس هواشناسی گفت: دریای خزر و خلیج فارس امروز و فردا مواج بوده ، ضمن آنکه از روز چهارشنبه سامانه جدید بارشی از غرب کشور وارد نواحی شمال غرب کشور می شود.

گودرزی در مورد آخرین وضعیت هوای تهران تصریح کرد: تهران امروز شاهد افزایش ابر و تا آغاز بارش باران و در ارتفاعات بارش برف خواهد بود که این روند در روز دوشنبه هم برای تهران ادامه دارد.

برچسب ها: سامانه ، بارش ، مناطق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.