سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آخرین روز معاملاتی هفته؛

973 میلیارد ریال اوراق در "فرابورس" دست به دست شد

در پایان معاملات آخرین روز معاملاتی هفته در بازارهای فرابورس 110.2 میلیون ورقه به ارزش 973.1 میلیارد ریال مبادله شد.

 به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، 110.2 میلیون ورقه به ارزش 973.1 میلیارد ریال در 72 هزار و 979 دفعه داد و ستد شد و شاخص با 0.83 درصد رشد، 6 واحد افزایش یافت و به 735.8 واحد رسید.
 
در میان شرکت‌های فرابورسی در پایان معاملات چهارشنبه و به دنبال عرضه اولیه سهام شرکت سرمایه‌گذاری اعتلاء البرز 18 میلیون از سهم این شرکت به فروش رفت و بیشترین ارزش معاملات امروز را به خود اختصاص داد. بیشترین ارزش معاملات نیز به نام تولید برق عسلویه مپنا با معامله 86.9 میلیارد ریال ثبت شد.
 
مجتمع معادن مس تکنار، افرانت، گسترش تجارت و سرمایه ایرانیان، بیمه سامان و صنعتی و معدنی شمال شرق شاهرود با بیش از 4 درصد افزایش بیشترین رشد قیمت و به دنبال بازگشایی نماد معاملاتی شرکت صنایع فولاد آلیاژی یزد پس از ارائه اطلاعات پیش بینی با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف 50 درصد این نماد با کاهش 25.56 درصدی بیشترین کاهش قیمت معاملات امروز را به نام خود ثبت کرد.
 
همچنین در بازار ETF، 185 هزار و 900 واحد صندوق قابل معامله آسام به ارزش 2.08 میلیارد ریال مبادله شد و در بازار اوراق با درآمد ثابت هم شاهد دست به دست شدن 150 هزار برگه اجاره سپهر بودیم.
 
شایان ذکر است دوره ثبت سفارش در پذیره نویسی اوراق اجاره شرکت واسط مالی دی به منظور تأمین مالی شرکت دانا پترو ریگ کیش در نماد "صدانا"، به مدت یک روز تا پایان روز شنبه 24 اسفند تمدید شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: بورس ، فرابورس ، سهم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.