سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترين اخبار "سياسي"سه شنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: دعوت از ظریف به کمیسیون امنیت ملی برای توضیح در مورد برخی ملاقات‌‌های اشتون ، بیداری اسلامی نباید حساسیت‌های مذهبی را برانگیزد ، اسلام ظرفیت‌های لازم را برای "انهدام رژیم صهیونیستی" فراهم می‌کند/ آمادگی توپخانه‌ها برای هدف قرار دادن رژیم صهیونیستي و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

نظام اسلامی رونق اقتصادی بدون عدالت اجتماعی را قبول ندارد/ وضع طبقات محروم در هرگونه پیشرفت اقتصادی باید بهبود یابد + صوت و تصاویر



 رهبر معظم انقلاب فرمودند: سیاستهای اقتصاد مقاومتی، فقط برای شرایط کنونی نیست بلکه یک تدبیر بلندمدت برای اقتصاد کشور و رسیدن به اهداف بلند اقتصادیِ نظام اسلامی است.

ادعای غربی‌ها در مورد 2 مسافر ایرانی هواپیمای گم شده در مالزی فرافکنی و داستان‌سرایی است
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با ادعای رسانه‌های غربی مبنی بر حضور دو ایرانی در هواپیمای گمشده مالزی و تلاش این دو نفر برای عملیات از پیش طراحی شده گفت: این رفتار غربی‌ها یک نوع فرافکنی بوده و غیرقابل قبول است.

انتخاب شورای سیاسی حزب اسلامی کار/ ورود مشخص و گسترده به انتخابات آینده؛ اوایل خرداد 93
 سخنگوی حزب اسلامی کار مهمترین دستور کارهای جلسه شب گذشته را عنوان کرد.

بهتر است ادبیات احترام متقابل به حقوق ملت‌ها را در پیش گیرید

 چهار اتحادیه دانشجویی در نامه‌ای خطاب به اشتون آوردند: خانم اشتون! شما راه‌های خشن زیادی را برای مبارزه با مردم ایران امتحان کرده‌اید و تاکنون موفق نشده و نخواهید شد. پس بهتر است با رها کردن گزینه‌های غیر انسانی ادبیات احترام متقابل به حقوق ملت‌ها را در پیش گیرید.

دعوت از ظریف به کمیسیون امنیت ملی برای توضیح در مورد برخی ملاقات‌‌های اشتون

 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در جلسه بعد از ظهر امروز این کمیسیون موضوع دعوت از وزیر امور خارجه برای توضیح در مورد برخی ملاقات‌‌های اشتون بررسی خواهد شد.

چرا "اشتون" با مادران و همسران شهدا دیدار نکرد؟/دیدار با وابستگان فتنه 88 با هدف طراحی شده بود
 مادر شهیدان غیاثوند گفت: 8 سال جنگ تحمیلی به ایران و تبعات آن رهاورد کشورهای غربی است و قطعا دیدار با خانواده شهدا به ضرر خانم اشتون تمام می‌شد.

بیداری اسلامی نباید حساسیت‌های مذهبی را برانگیزد

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق گفت: بیداری اسلامی نباید حساسیت‌های مذهبی را برانگیزد و ما باید اندیشه‌های بزرگ اسلامی را ببینیم و جوانان آگاه اسلامی که پرچم اسلام در دست دارند را باور کنیم.

اسلام ظرفیت‌های لازم را برای "انهدام رژیم صهیونیستی" فراهم می‌کند/ آمادگی توپخانه‌ها برای هدف قرار دادن رژیم صهیونیستي

 جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در حال حاضر میدان درگیری‌های عمده در منطقه استراتژیک خلیج‌فارس، خاورمیانه و جهان اسلام است و علت این امر این بود که غرب پیام تمدن جهان اسلام را از طریق شعله‌های فروزان یک بیداری اسلامی به گوش خود شنید.

نجات 14 صیاد سرگردان ایرانی در آبهای آزاد
 یک فروند لنج صیادی ایرانی که توسط دزدان دریایی مورد تجاوز قرار گرفته بود توسط ناوگروه نیروی دریایی ارتش نجات یافت.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.