در جلسه حزب اسلامی کار بررسی شد

انتخاب شورای سیاسی حزب اسلامی کار/ ورود مشخص و گسترده به انتخابات آینده؛ اوایل خرداد 93

سخنگوی حزب اسلامی کار مهمترین دستور کارهای جلسه شب گذشته را عنوان کرد.

"محمد نیشابوری" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران،  با اشاره به دومین جلسه شورای سیاسی حزب کار در دور جدید اظهار داشت: در این جلسه بنده به عنوان سخنگو، دبیرو رئیس شورای سیاسی ؛ خانم اقبال‌نیا منشی دفتر سیاسی؛ آقای فرنیان جانشین دبیر سیاسی انتخاب شدند.
 
وی  شرح وظایف شورای سیاسی را دستور کار بعدی این جلسه عنوان کرد و افزود: قرار است در ایام تعطیلات نوروزی اعضای شورای سیاسی شرح وظایف جدید این شورا را تنظیم کنند تا در اولین جلسه پس از سال جدید مجددا مورد بحث قرار گرفته و به تنظیم دبیرکل و شورای مرکزی نیز برسد.

نیشابوری با اشاره به فعالیت انتخاباتی ویژه مجلس دهم در حزب اسلامی کار که از دو ماه پیش آغاز شده است، اضافه کرد: این موضوع بسیار مفصل به بحث گذاشته و مقرر شد تا شورای سیاسی حزب در ایام نوروز بر استراتژی حزب کار کرده و در جلسه اول سال جدید این استراتژی برای ورود به انتخابات تدوین شود، چرا که بنا داریم در سال 93 به طور مشخص و گسترده وارد موضوع انتخابات شویم.

سخنگوی حزب اسلامی کار ادامه داد: شناسایی نامزدهای انتخاباتی، نحوه تعامل با جریانات همسو، اعلام لیست در تهران و شهرستان‌ها و در نهایت میزان هماهنگی با سایر احزاب اصلاح‌طب، بویژه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مهمترین رویکردهای حزب خواهد بود.

نیشابوری حضور اشتون در تهران، چگونگی آزدسازی مرزبانان ربوده شده ایرانی و چرایی ناامنی مرز شرقی کشور را از موارد مورد بحث در جلسه شورای مرکزی حزب مطرح  کرد و اظهار داشت: حزب اسلامی کار از روند در پیش گرفته شده دولت پیرامون حقوق و مزایای کارگران و کارمندان به شدت انتقاد دارد، در همین زمینه مقرر شد تا شورای برنامه‌ریزی حزب بررسی‌های لازم را انجام داده و در تهایت نظرات خود را به دولت ارائه کند.

دبیر سیاسی حزب اسلامی کار با بیان اینکه فاصله شدیدی میان حقوق دریافتی کارگران با میزان تورم در کشور وجود دارد، بیان داشت: این میزان افزایش حقوقی که دولت از آن صحبت کرده است به هیچ عنوان به معنای افزایش دست‌مزد‌ها نیست بلکه به معنای پرکردن فاصله حقوق دریافتی آن‌ها با دستمزد دولت است که کارمندان ما باید پرداخت کند.
 
سخنگوی حزب اسلامی کار  مهمترین راه‌حل دبیرکل  در رفع این معضل را اصلاح ساختار اقتصادی در کشور بیان کرد و افزود: حقوق دریافتی کارگران و کارمندان بایستی بیش‌تر از میزان تورم باشد، این مهم را در نهایت به صورت بیانیه و یا مصاحبه در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهیم.

وی همچنین یادآور شد: اوایل خرداد 93 به شکل مشخصی ورود به مباحث انتخاباتی را آغاز خواهیم کرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار