سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نعیمی‌رز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تعامل قوا مهم‌ترین راهکار تحقق "اقتصاد مقاومتی" است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: امیدواریم در فضای تعاملی و مثبت دولت و مجلس بتوانیم در جهت تحقق "اقتصاد مقاومتی" گام برداریم و این را باید در نظر گرفت که تعامل قوه مقننه و مجریه مهم‌ترین راهکار تحقق اقتصاد مقاومتی است.

"صفر نعیمی‌رز" نماینده مردم آستارا در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران،‌ با اشاره به تعامل مجلس نهم و دولت یازدهم در سال گذشته، اظهار داشت: مجلس و دولت یازدهم در سال گذشته تعاملات بسیار خوبی در عرصه‌های مختلف از جمله رای اعتماد به کابینه دولت و بررسی لایحه بودجه سال 93 داشتند و می‌توان گفت که تعامل مجلس و دولت بی‌سابقه بود.

وی افزود: دولت و مجلس باید با حفظ تعامل و ارتباط در جهت حفظ منافع و مصالح مردم کشورمان گام بردارند، امیدواریم در سال جدید نیز دولت و مجلس بتوانند این تعامل را حفظ کرده و در جهت حفظ این تعامل تلاش کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه نظارت و سوال کردن از وزرا جزئی از وظایف نمایندگان است، تصریح کرد: طرح سوال از وزرا و ارائه کارت زرد به آنان به دلیل مسائل حزبی و جناحی نیست و تنها در راستای انجام وظایف نمایندگی است.

نماینده مردم آستارا در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم در فضای تعاملی و مثبت دولت و مجلس شورای اسلامی بتوانیم در جهت تحقق "اقتصاد مقاومتی" گام برداریم و این را باید در نظر گرفت که تعامل قوه مقننه و مجریه مهم‌ترین راهکار تحقق اقتصاد مقاومتی است.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.