سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارکنان وزارت امور خارجه اسرائيل تحریم های کاری خود را از سر می گیرند

روزنامه جروزالم پست نوشت:پس از یک وقفه هفت ماهه کارکنان بخش دیپلماتیک وزارت امور خارجه اسرائیل روز سه شنبه تصمیم گرفتند تحریم های کاری خود را از سر گیرند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، این روزنامه در پایگاه اینترنتی خود و در گزارشی به قلم هرب کینون افزود: این تحریم ها در بیشتر روزهای سال گذشته فعالیت های وزارت خارجه اسرائیل را مختل کرد و به لغو بسیاری از بازدیدهای رده بالا منجر شد. 

این تحریم ها دوباره پس از آن مطرح شد که کارکنان بخش دیپلماتیک پیشنهادهای وزارت دارایی را در زمینه بهبود اوضاع کار رد کردند. 

کارکنان وزارت امور خارجه اسرائیل اعلام کرده اند که از روز سه شنبه کارهای کنسولی را انجام نخواهند داد و به مقامات خارجی که قصد سفر به اسرائیل را دارند یا مقامات اسرائیلی که می خواهند به دیگر کشورها سفر کنند، خدماتی ارائه نخواهند کرد.

اوت گذشته کارکنان وزارت امور خارجه اسرائیل پس از توافق با وزارت دارایی مبنی بر انتصاب یک میانجی به منظور پایان دادن به بحران، توافق کردند از تحریم کاری پنج ماهه خود دست بردارند. 

درمقابل وزارت دارایی هم توافق کرده بود کاهش 25 درصدی حقوق کارکنان دیپلماتیک وزارت امور خارجه به خاطر تحریم ها را اعمال نکند.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.