سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام رهبر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تاکید کرد

ضرورت برخورد جدی دستگاه قضا با متشنج کنندگان فضای سیاسی کشور

رئیس کمیسیون قضایی مجلس هشتم گفت: افرادی که با حرف‌های واهی فضای سیاسی کشور را به سمت تشنج سوق می‌دهند باید بدانند که از مطرح کردن این حرف‌ها سودی نخواهند برد.

حجت‌الاسلام والمسلمین "محمدتقی رهبر" در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به صحبت‌های اخیر رضوی فقیه اظهار داشت: ما معتقدیم که دولت یازدهم مبتنی بر اصول و در مسیر نظام و انقلاب حرکت می‌کند ولی برخی از افراد از شعارهایی همچون آزادی به نفع خود سوءاستفاده می‌کنند که باید بگویم در اشتباه‌اند، ملت اجازه نمی‌دهد که برخی افراد دستاوردهای انقلاب را مصادره کنند و قطعا نظر دکتر روحانی نیز همین است.  

وی افزود: دستگاه قضا باید با جدیت با قانون شکنان برخورد کند تا از این پس دیگران از چنین شرایطی به نفع خود بهره‌برداری نکنند.
 
 رئیس کمیسیون قضایی مجلس هشتم در پایان خاطرنشان کرد: افرادی که وارد چنین مسائل چالشی می‌شوند باید بدانند که از مطرح کردن اینگونه صحبت‌ها سودی نخواهند برد، نظام و مردم اجازه نمی‌دهند چنین افرادی فضای کشور را متشنج کنند.

گفتنی است؛ چندی پیش در پی برگزاری همایش اصلاح‌طلبان در همدان حرف‌هایی به قصد متشنج کردن فضای سیاسی کشور از سوی"سعید رضوی فقیه"یکی از اعضای حزب منحله مشارکت مطرح شد که دادگستری این استان نیز بیانیه‌ای در خصوص پیگیری این مساله صادر کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.