حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای/6

سفر هیات عالی قضایی به کرمانشاه برکات خوبی داشت

سخنگوی دستگاه قضا گفت: نارسایی‌هایی از جمله کمبود قاضی، کمبود کادر اداری و کمبود فضا و همین‌طور کمبودهایی در سازمان بازرسی، پزشکی قانونی و همچنین سازمان ثبت در کرمانشاه وجود داشت که تا جایی که ممکن بود اقداماتی انجام شد و در حال پیگیری است.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، دادستان کل کشور با اشاره به سفر رئیس قوه قضاییه و هیات قضایی همراه به کرمانشاه اظهارداشت: در سفرهایی که انجام شد نماینده‌های شهرستان کرمانشاه در استان حضور یافتند و جلسه‌ای با مردم و شوراها برگزار شد و همه مسائلی که شورای تامین داشتند در این خصوص مطرح شد و مردم نیز به صورت مکتوب مسائل خود را بیان کردند،‌ به طوری که در جلسه شورای اداری استان ما از تمام زوایای آن استان مطلع شدیم.

وی ادامه داد: نارسایی‌هایی از جمله کمبود قاضی، کمبود کادر اداری و کمبود فضا و همین‌طور کمبودهایی در سازمان بازرسی، پزشکی قانونی و همچنین سازمان ثبت وجود داشت که تا جایی که ممکن و مردود بود اقداماتی انجام شد و در حال پیگیری است.

سخنگوی دستگاه قضا افزود: در استان کرمانشاه مسائلی مربوط به اسناد املاک استان و زمین‌های وقف و همین‌طور در سازمان زندان‌ها مسائلی وجود داشت که مورد شناسایی قرار گرفت و تا حدودی پیگیری و انجام شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای اظهار داشت: مردم کرمانشاه گله‌مندی‌هایی از خود دستگاه‌ها داشتند و بنده به صورت چهره‌ به چهره با آنها ملاقات داشتم و همین‌طور به صورت مکتوب مسائلی از جمله رسیدگی طولانی به پرونده‌ها، رفتار برخی قضات، هزینه‌های خارج از تعرفه وکلا و حق‌الوکاله‌های بالا داشتند که به صورت فوق‌العاده بیان کردند که به صورت فوق‌العاده دستور داده شد تا پیگیری‌های لازم صورت گیرد.

دادستان کل کشور گفت:‌ این سفر برکات و آثار بسیار مثبتی داشته است، البته همه این اقدامات زمانی می‌تواند قابل قبول باشد که خروجی آن رضایت‌مندی مردم طبق قانون باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار