سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افشای "راز مرداک" در شبکه "سحر"

بینندگان سیمای انگلیسی شبکه "سحر" از این هفته به تماشای مستند "راز مرداک" نشستند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه بین المللی سحر، "راز مرداک" به سرپرستی مهری شعبانی در 3 قسمت 25 دقیقه ای به زبان انگلیسی بازسازی شده است.

"سارا دانشمند" علاوه بر ترجمه و ویراستاری متون این برنامه، گویندگی متن آن را نیز بر عهده داشته و سید محسن موسوی صدابرداری آن را انجام داده است.

مستند "راز مرداک" کاری از شبکه خبر سیما است و به بررسی امپراطوری رسانه ای رابرت مرداک می پردازد. این برنامه نگاهی به موقعیت مرداک یا همان امپراتور رسانه ها در غرب دارد که با روزنامه های زرد ورزشی و افشای رسوایی ها توانست به سرعت خود را در میان روزنامه های دهه ۶۰ انگلیس که سبکی وزین داشتند، جا اندازد.

این برنامه سعی دارد محورهای اساسی پیشبرد توسعه امپراتوری رسانه ای رابرت مرداک شامل "سرکوب مخالفت های اتحادیه های خبری- انتشاراتی"، "از میدان خارج کردن رسانه های رقیب و اطمینان از سودمندی و برتری جایگاه رسانه ای خود"، "حمایت از حزب سیاسی برنده" و "ساکت کردن مخالفان سیاسی" را مورد بررسی قرار دهد و فعالیت های این غول رسانه ای را که همواره در طول عمر حرفه ای خود روزنامه ها و شبکه های مختلف را خریداری کرده و با این کار بر نفوذ سیاسی خود افزوده است، بررسی کند.

مستند "راز مرداک" شنبه ها ساعت 13:00 به وقت تهران از سیمای انگلیسی شبکه سحر پخش می‌شود.


انتهای پیام/اق
برچسب ها: مستند ، شبکه ، سحر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.