"گل برار" میهمان شبکه سحر می‌شود

فیلم تلویزیونی "گل برار" که از تولیدات شبکه دو سیما است از سیمای بوسنیایی شبکه سحر به روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، تله فیلم " گل برار " به سرپرستی زیرنویس رحمان رستم پور در گروه ترجمه و زیرنویس سیمای بوسنیایی این شبکه زیرنویس شده و یکشنبه از آنتن این شبکه پخش خواهد شد.
 
ترجمه متون " گل برار " را علی اصغر نیک سیرت برعهده داشته و سلما هاجرشیج این متون را ویراستاری نموده است. علیرضا نجفی اپراتور زیرنویس این فیلم تلویزیونی بوده است.
 
منصوره صالحی ساروی نویسنده، کارگردان و تهیه کننده " گل برار " است. این فیلم رابطه بين كودك و حيوان اهلی را به تصویر کشیده و داستان زندگي پسربچه ای را روایت می کند که قصد دارد با اسبش (رخش)، كنار دريا رفته و مسافران را با اسب خود سواری دهد ولی طی حادثه ای كه منجر به از دست دادن رخش می شود، تصميم ديگری می گيرد و اين تصميم او را به مسيری تازه از زندگی سوق می دهد . . .
 
مينا نوروزي، پرستو صالحي، هرمز سيرتي، داوود سعيدي و علي آهنگري بازیگرانی هستند که در فیلم تلویزیونی " گل برار " به ایفای نقش پرداخته اند.
 
تله فیلم " گل برار " یکشنبه از ساعت 11:30 به وقت تهران به مدت 90 دقیقه از سیمای بوسنیایی شبکه بین المللی سحر برای علاقمندان و مخاطبان فیلم های ایرانی در بوسنی و هرزگووین و منطقه بالکان پخش می‌شود.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار