"مجله آفریقا "ی شبکه سحر، چالش‌های سیاسی و امنیتی لیبی را بررسی می‌کند

برنامه سیاسی "مجله آفریقا " که از سیمای فرانسوی شبکه سحر پخش می‌شود به موضوعات روز قاره آفریقا می پردازد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، برنامه زنده " مجله آفریقا" سه شنبه از ساعت 10:25 به وقت تهران برای مخاطبان سیمای فرانسوی این شبکه پخش می شود و به موضوع لیبی و چالش های سیاسی و امنیتی این کشور می پردازد.

این برنامه به تهیه کنندگی جلیل مقدادی تولید می شود و موضوعات روز سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی قاره آفریقا را مورد بررسی قرار می دهد.

مقدادی با اشاره به موضوع این برنامه گفت: " مجله آفریقا " در این برنامه در نظر دارد به موضوع لیبی و چالش های سیاسی و امنیتی پیش روی این کشور بپردازد.

وی افزود: در این برنامه که با اجرای لیلا مظهری به روی آنتن می رود از حضور جعفر قنادباشی به عنوان کارشناس استفاده می شود.

تهیه کننده " مجله آفریقا " به محورهای این برنامه اینگونه پرداخت: نقش دولت انتقالی لیبی در اجرای وظایف دوران انتقال، کنگره ملی لیبی تمامی گروه ها و گرایشات سیاسی را در برمی گیرد، خواسته گروه های مسلح یا انقلابیون سابق، نقش ذخایر زیرزمینی در سرنوشت لیبی، نقش گزینه های خارجی در تحولات سیاسی لیبی و ... محورهای این برنامه است.

وی یادآور شد: " مجله آفریقا " شامل بخش های مختلفی است که می توان به پخش گزارش و تصاویر مربوط به موضوع برنامه، گفت و گوی مجری با کارشناس و پخش وله اشاره کرد. احمد نخستین در نقش مترجم این برنامه زنده است و مهشید حاجی ستوده دستیار تهیه کننده و فرید ارس خانی تدوینگر " مجله آفریقا " است.

برنامه زنده و گفت و گو محور "مجله آفریقا" سه‌شنبه‌ها از سیمای فرانسوی به مدت 30 دقیقه به موضوعات مرتبط با قاره سیاه می‌پردازد.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار