سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام رهبر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

امیدوارم سال جدید شاهد اطاله دادرسی در رسیدگی به پرونده‌ها نباشیم

رئیس کمیسیون حقوقی قضایی مجلس هشتم گفت: امیدوارم در سال جدید کمتر شاهد اطاله دادرسی در رسیدگی به پرونده‌ها باشیم تا مردم در دادگاه‌ها معطل نشوند و راه رسیدگی به معضلات و مسائل جامعه کوتاه‌تر شود.

"حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر" در ارتباط با بهترین و تلخ‌ترین خاطرات قضایی و همین‌طور آرزوی قضایی خود در سال جدید با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، به گفتگو پرداخت.

وی با اشاره به بهترین خاطرات قضایی اظهار داشت: بهترین خاطره قضایی در سالی که گذشت به موضع‌گیری قاطع دستگاه قضا در مقابل فتنه و مفسدین نظام باز می‌گردد.

رئیس کمیسیون حقوقی قضایی مجلس هشتم ادامه داد: قوه قضاییه در مبارزه با مفسدین مواضع محکم و استواری داشته و تحت تاثیر جوسازی‌ها و تبلیغات منفی قرار نگرفت و این نشان از استقلال دستگاه قضا دارد.

حجت‌الاسلام رهبر در ارتباط با تلخ‌ترین خاطره قضایی به سرقتی که از منزل وی شده بود اشاره کرد و تصریح کرد: عاملین سرقت مرتبط به باندی بودند که 80 شاکی داشتند اما پرونده این سارقان دچار اطاله دادرسی شده است  و این در حالی است که از دستگاه‌های ذی‌ربط انتظار می‌رود برخورد جدی‌تری با این مجرمان داشته باشند.

رئیس کمیسیون حقوقی قضایی مجلس هشتم در پایان در ارتباط با آرزوی قضایی خود در سال جدید خاطرنشان کرد: اینکه احکام قضایی بر مبنای قانون دقیق اسلام است جای افتخار است اما انتظار می‌رود در سال جدید کمتر شاهد اطاله دادرسی در رسیدگی به پرونده‌ها باشیم تا مردم در دادگاه‌ها معطل نشوند و راه رسیدگی به معضلات و مسائل جامعه کوتاه‌تر شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.