سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشن تولد 20 سالگی "دانشگاه سوره"

دبیر کانون تئاتر "دانشگاه سوره" و دبیر اجرایی ششمین جشنواره بین‌ دانشگاهی تئاتر "سوره" از جشنواره و جزئیات آن می‌گوید.

سیدنصراله اوصیاء، دبیر کانون تئاتر دانشگاه "سوره" و دبیر اجرایی ششمین جشنواره تئاتر "سوره"، در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: ششمین جشنواره "سوره" با هدف توجه به ارزش‌های اخلاقی و انسانی در هنر متعهد ایرانی و توجه به مفاهیم پیشرو در سبک زندگی ایران آغاز به کار کرد.  

وی ادامه داد: جشنواره در بخشهای تئاتر صحنه‌ای، نمایشنامه‌‌خانی مونولوگ، نمایش عروسکی، نمایشنامه‌نویسی، نقد و پژوهش و بخش ویژه آسمان سوره پوستر و عکاسی آثار متقاضی را پذیرفته و هنوز در بخش‌های نمایشنامه‌نویسی، نقد و پژوهش و آسمان سوره، تا نیمه دوم فروردین آثار را مورد پذیرش قرار می‌دهد.  

دبیر کانون تئاتر "سوره" درخصوص بخش ویژه "آسمان سوره" افزود: این بخش به صورت کارهای خلاق، فرم، محیطی و خیابانی در مدت زمان 10 تا 15 دقیقه ارایه می‌شود در واقع این بخش مخصوص دانشجویانی است که تازه وارد فضای تئاتری دانشگاه‌های ایران شده‌اند و این بخش به صورت رقابتی و بین دانشگاهی است.  

اوصیاء تصریح کرد: باتوجه به مشکلات به وجود آمده درخصوص همکاری نکردن لازم با جشنواره از سوی ریاست دانشکده هنر دانشگاه سوره، باتوجه به حمایت‌های معاونت دانشجویی و مدیریت گروه تئاتر دانشگاه و استاد مشاور جشنواره توانسته‌ایم بخش مونولوگ جشنواره را به مناسبت جشن 20 سالگی دانشگاه "سوره" در دانشگاه به اجرا بگذاریم.  

دبیراجرایی ششمین دوره جشنواره "سوره" درخصوص بازبینی‌های جشنواره بیان کرد: بخش صحنه‌‌ای جشنواره دانشجویی "سوره" به صورت صحنه‌ای برگزار خواهد شد و بازبینی‌‌های آن نیز در نیمه آخر اسفند برگزار می‌شود و همچنین ورود مخاطب برای دیدن اجراهای جشنواره به صورت رایگان است.  

اوصیاء در پایان خاطر نشان کرد: ششمین دوره جشنواره تئاتر دانشجویی "سوره" از تاریخ 3 خرداد 93 آغاز به کار می‌کند و تا تاریخ 12 خرداد ماه جشنواره به طول می‌انجامد.  


انتهای پیام/ اق
برچسب ها: تئاتر ، دانشگاه ، سوره ، جشنواره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.