سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به همت جهاد دانشگاهی استان البرز؛

اجرای طرح بررسی وضعیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه آغاز شد

به همت مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران وابسته به جهاد دانشگاهی استان البرز، اجرای طرح «بررسی وضعیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و طبقه بندی اقتصادی اجتماعی مشتریان» در ۱۷ فروشگاه زنجیره‌ای رفاه در البرز آغاز شد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز، احمدرضا فیروزی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی این واحد گفت: مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمان‌ها و نهادهای تصمیم گیر، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاه‌های شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه‌های مختلف، در حال فعالیت است. 
وی افزود: در حال حاضر طرح «بررسی وضعیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و طبقه‌بندی اقتصادی اجتماعی مشتریان» در ۱۷ فروشگاه زنجیره‌ای رفاه در استان البرز آغاز شده است و به مدت یک هفته اجرا خواهد شد. 

فیروزی خاطر نشان کرد: تأمین رضایت مشتری از نهادهای خدمات رسانی جامعه و شبکه توزیع کالا‌ها امری ضروری است و از همین رو، بررسی وضعیت فروشگاه زنجیره‌ای رفاه البرز از دیدگاه مشتری محور بودن آن، به عنوان هدف اصلی تحقیق حاضر تعریف شده است. 

وی ادامه داد: همچنین این پژوهش به بررسی خصوصیات مشتریان و ویژگی‌های ارزشی آنان در راستای ایجاد ساز و کارهای لازم در جهت ارائه خدمات مطلوب و موثر به مشتریان می‌پردازد. 
 معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز یادآور شد: طرح‌های «بررسی مسائل روز جامعه»، «بررسی شاخص‌های فرهنگ عمومی» و «سنجش رضایت مراجعان از نحوهٔ ارایه خدمات دستگاه‌های اجرایی استان البرز» از جمله طرح‌های انجام شده اخیر در این مرکز است. 

فیروزی در پایان تصریح کرد: اصول بنیادین و اساسی ایسپا در طراحی و اجرای فعالیت‌های پژوهشی و نظرسنجی، تاکید بر بکارگیری معیارهای دقیق علمی و فنی، رعایت و حفظ موضع بی‌طرفی در قبال مسایل و موضوعات مورد بررسی، استفاده از نیروهای جوان و مستعد دانشگاهی و تکیه بر خلاقیت‌های جهادگرانه آنان در فعالیت‌های تحقیقاتی است.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.