سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شبکه "آموزش" به جمع سریال سازان نوروزی پیوست

سریال نوروزی "ماجراهای پریشان" به کارگردانی هنری حسین قناعت و تهیه‌کنندگی مشترک امیر قمیشی و هاشم علی‌اکبری برای اولین بار در شبکه آموزش مقابل دوربین رفت.

امیر قمیشی یکی از تهیه‌کنندگان مجموعه نوروزی "ماجراهای پریشان" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: این مجموعه نوروزی به قلم "سپیده قادری" براساس طرحی از حسین محب اهری با موضوع آشنایی مردم با راه‌کارهای پیشگیری از خطرات زلزله تولید می‌شود.

وی در مورد داستان این مجموعه نوروزی اظهار داشت: "ماجراهای پریشان" داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که تمام بستگان خود را در زلزله "طبس" از دست داده‌اند و اکنون نگران وقوع زلزله‌های بعدی هستند و در پی آرزوی پدر خانواده (اردلان شجاع‌کاوه) برای ساخت یک اتاق امن دختر خانواده نیز آرزوی داشتن یک سفینه را دارد.

وی با اشاره به ساخت اولین مجموعه نوروزی شبکه" آموزش" افزود: دراین مجموعه بازیگرانی چون اردلان شجاع‌کاوه، رابعه‌ اسکویی، محمدمهدی احدی و سارا بهارلو به نقش آفرینی می‌پردازند و بازیگرانی چون مریم معصومی، طناز خاک‌نژاد و امیر غفارمنش در ادامه تولید به این پروژه اضافه می‌شوند.

قمیشی تصریح کرد: این مجموعه نمایش آموزشی در 12 قسمت با مشارکت مدیریت پیشگیری و بحران شهرداری تهران و یک آژانس ژاپنی به نام (جایکا) تهیه و تولید می‌شود.


وی افزود: تصویربرداری این پروژه نوروزی در تهران توسط امیر قربان خانی در حال انجام است تهیه کننده برنامه "قندپهلو" در خصوص عوامل سازنده این مجموعه خاطرنشان کرد: حسین قناعت کارگردان هنری، حسین احمدی کارگردان تلویزیونی، امیر حاتمی مدیر صدابرداری آرش تقوا شعار مدیر تولید، عادل معصومیان برنامه‌ریز و ندا باستان مهر طراح صحنه این پروژه تلویزیونی هستند.

گفتنی است: امیر قمیشی و هاشم علی‌اکبری به صورت مشترک تهیه‌کنندگی اثر را به عهده دارند.

انتهای پیام/
برچسب ها: شبکه ، آموزش ، سریال ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.