رابعه اسکویی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

من ممنوع‌التصویر نیستم

رابعه اسکویی بازیگر سینما و تلویزیون از دلایل کم کاری خود در تلویزیون و رازهای ماندگاری هنرمندان گفت.

رابعه اسکویی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص کم کاری خود اظهار داشت: من ممنوع الکار نیستم اما نبود فیلم‌نامه خوب و سخت‌گیری‌های خودم در این زمینه موجب کم ‌کاریم شده است.

اسکویی در مورد راز ماندگاری هنرمندان عنوان کرد: یک هنرمند برای ماندگار شدن باید با صداقت و علاقه کار خود را انجام دهد. کم کاری نکردن، علاقه و صداقت راز ماندگاری در این حرفه است.

بازیگر «بیدار باش» با اشاره به اینکه تحصیلات آکادمیک در موفقیت بازیگران موثر است افزود: دنیا هنر و بازیگری سرشار از ناشناخته‌ها است،‌به همین دلیل اطلاعات اولیه، تجربه، آگاهی و تحصیلات آکادمیک در موفقیت یک هنرمند بسیار تاثیرگذار و مفید است.

اسکویی در پاسخ به این سوال که بازیگر در سینما را بیشتر دوست دارد یا تلویزیون گفت: سینما و تلویزیون دو مقوله متفاوت است و نوع موفقیت در هر کدام از انها نیز فرق می‌کند،‌ اما چون در تلویزیون ارتباط نزدیکتری با مردم برقرار می‌شود، من تلویزیون را بیشتر دوست دارم.

وی در خصوص فعالیت‌های خود در آثار طنز اظهار داشت: من در این سال‌ها نقش‌های متفاوتی را از کودک تا پیرزن‌ بازی کردم و در آثار جدی نیز به ایفای نقش پرداخته‌ام، اما به دلیل حضور بیشتر در آثار طنز با این نوع کارها شناخته شدم، البته خودم نیز خنداندن مردم را دوست دارم.

اسکویی در توصیه به جوانان علاقمند بازیگر گفت: جوانان علاقمند به بازیگری باید با تفکر درست و مطالعه وارد این حیطه شوند و تنها به دنبال مشهور شدن نباشند.

وی در پایان مطرح کرد: امیدوارم هر نوع تفکر هنری در جای درست خود قرار گیرد و به تعداد بازیگران موفق نیز افزوده شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زابلی
۱۵:۱۰ ۱۰ شهريور ۱۳۹۴
آخه بهت نمیخوره که ممنوع التصویر باشی . . . به خودت شک داری ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ . . .
آخرین اخبار