سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جدول کارگاه‌های آموزشی بخش تئاتر خیابانی فجر منتشر شد

بخش تئاتر خیابانی سی و دومین جشنواره بین‌لمللی تئاتر فجر 5 کارگاه آموزشی عملی و نظری را از سوم تا یازدهم بهمن ماه برگزار می‌کند.

به گزرش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، مطابق جدول کارگاه‌های آموزشی بخش تئاتر خیابانی، کارگاه "نقش هنر در پیشگیری از ناهنجاری‌های رفتاری اجتماعی" با حضور مسعود حاجی رسولی روز 3 بهمن ساعت 8:30 صبح در تماشاخانه سه نقطه برگزار می‌شود.
 
کارگاه عملی "جستجوی پدیده در تجربه های اجرا" بوسیله شهرام نوشیر در روز 8 بهمن و به صورت عملی در بلندترین خیابان خاورمیانه؛ فاصله میدان راه آهن تا تجریش برگزار و هنرجویان طی سفر با اتوبوس شهری در این آموزش شرکت می‌کنند. این کارگاه از ساعت 8:30 صبح تا 12:30 ظهر ادامه خواهد داشت.
 
سومین کارگاه بخش تئاتر خیابانی با حضور حمید پورآذری و تحت عنوان "تاثیر متقابل محیط و اجرا" روز 9 بهمن در عمارت مسعودیه میدان بهارستان برگزار خواهد شد.
 
کارگاه "از ایده‌های تصویری تا اجرای خیابانی با تاکید بر بدن" نیز توسط محمود رضا رحیمی در روز 10 بهمن ماه در باغ هنر خانه هنرمندان برپا خواهد شد. این کارگاه نیز به صورت عملی شکل خواهد گرفت.
 
نصرالله قادری نیز روز 11 بهمن کارگاه "نقد خلاق" را ویژه علاقه مندان هنر تئاتر خیابانی در تماشاخانه سه نقطه برگزار خواهد کرد.
 
علاقه‌مندان به شرکت در این کارگاه‌های آموزشی می‌توانند از طریق دبیرخانه جشنواره و دفتر تئاتر خیابانی مرکز هنرهای نمایشی نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. در این جدول ظرفیت کارگاه‌های عملی 15 هنرآموز و ظرفیت کارگاه های نظری 30 هنر آموز اعلام شده است.
 
گفتنی است، سی و دومین جشنوره بین الملی تئاتر فجر با دبیری قادر آشنا از 24 دی تا 12 بهمن در تهران و دیگر استان‌های کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.