سفیر و چند تن از رایزنان سفارت ارمنستان، شب -29 دی ماه- به تماشای نمایش "آردلیون" که به کارگردانی "ژیرایر داداشیان" در قالب سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در تماشاخانه ایرانشهر اجرا شد، نشستند.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، این تماشاخانه امشب -29 دی- میزبان دو نمایش "آردلیون" کاری از ژیرایر داداشیان از کشور ارمنستان  و "در شوره زار" کاری از حسین کیانی بود که با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو شد.
 
سفیر کشور ارمنستان و چند تن از رایزنان این سفارت، یکشنبه شب -29 دی ماه- به تماشای نمایش "آردلیون" که به کارگردانی ژیرایر داداشیان در قالب سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در تماشاخانه ایرانشهر اجرا شد، نشستند.
 
 همچنین نمایش "در شوره زار" که پیش از آغاز سی و دومین دوره جشنواره بین المللی تئاتر فجر در سالن استاد سمندریان روی صحنه می رفت، اولین اثری بود که در قالب سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در تماشاخانه ایرانشهر اجرا شد.
 
نادر برهانی مرند، سعید کشن فلاح، مسعود رایگان، پری صابری و ... از جمله هنرمندانی بود که امشب -29 دی ماه- از اجرای جشنواره ای نمایش "در شوره زار" دیدن کرد.
 
گفتنی است؛ دوشنبه -30 دی ماه- نمایش "عکس های جیهان" کاری از کلودیا سوراچه از کشور ایتالیا در ساعت 17 و 19:30 و نمایش "ننه دلاور" کاری از زهرا صبری ساعت 18 و 20:30 در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می روند.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار