سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیشابوری مطرح کرد

جزئیات جلسه حزب اسلامی کار/ بررسی بودجه سال 93 و دستمزد حقوق کارگران

سخنگوی حزب اسلامی کار گفت: بررسی بودجه سال 93 و دستمزد حقوق کارگران از موضوعات مهم جلسه بود و مقرر شد که پس از دریافت نظرات مختلف اعضا، متن کامل بررسی‌های انجام شده را در اختیار حوزه‌های کار و کارگری دولت قرار دهیم.

" محمد نیشابوری"  در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در مورد جلسه عصر روز گذشته حزب متبوعش اظهار داشت:  در جلسه شورای سیاسی حزب اسلامی کار، پیش‌نویس لایحه قانون احزاب مورد بحث و بررسی قرار گرفت و البته ادامه بررسی‌ها به هفته آینده موکول شد.

سخنگوی حزب اسلامی کار درباره نحوه ورود حزب به انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال 1394 بیان داشت: پس از بررسی‌های لازم از سوی اعضا مقرر شد در ابتدای سال 1393 با تحلیل وضعیت سیاسی روز و بررسی فعالیت جناح‌ها و گروه‌های سیاسی از دفاتر استانی حزب به منظور افزایش مشارکت و هم‌اندیشی دعوت و در نیمه دوم سال آینده درباره کاندیداتوری نمایندگان حزب اسلامی کار بحث و گفتگو کنیم.

وی با برگزاری جلسه شورای مرکزی حزب اسلامی کار اشاره و خاطرنشان کرد: بررسی بودجه سال 93 و دستمزد حقوق کارگران از دیگر موضوعات مهم بود و مقرر شد که پس از دریافت نظرات مختلف اعضا، متن کامل بررسی‌های انجام شده را در اختیار حوزه‌های کار و کارگری دولت قرار دهیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.