سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"وزیر نیرو" باید به قول خود عمل کند/ قیمت "انشعاب" باید تعدیل شود

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، گفت: طبق صحبت‌های صورت گرفته در کمیسیون انرژی مجلس، وزیر نیرو باید نسبت به تعدیل قیمت انشعاب برق اقدامات لازم را انجام دهد.

امیر خامکانی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، گفت: طبق صحبت‌های صورت گرفته در کمیسیون انرژی مجلس، وزیر نیرو به یکسان نبودن افزایش قیمت انشعاب برق تأکید کرد. 
 
وی ادامه داد: قرار بر این شد تا بحث قیمت انشعاب برق در نشستی با تعدادی از کارشناسان امر با رعایت عدالت مورد بررسی قرار گیرد تا به اقشار کم درآمد فشاری وارد نشود. 
 
این عضو کمیسیون انرژی مجلس، با بیان اینکه طرح حمایت از صنعت برق به بحث هزینه انشعاب نیز تاکید دارد افزود: هزینه انشعاب برق باید با توجه به منطقه جغرافیایی، ارزش منطقه‌ای ملک، میزان مصرف و سطح ولتاژ صورت گیرد. 
 
خامکانی اظهار داشت: با درنظر گرفتن تمامی موارد فوق هزینه انشعاب نباید از میانگین متوسط هزینه‌ها بیشتر شود.  
 
وی تصریح کرد: طرح حمایت از صنعت برق در شور اول رأی آورده و با تصویب آن در شور دوم، مشکل صنعت برق و هزینه انشعاب حل خواهد شد. 
 
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با تأکید بر اینکه مجلس بر سر رقم فروش انشعاب بحثی انجام نداده ادامه داد: آن چیزی که در طرح این سوال از وزیر نیرو مطرح بوده و هست آن است که میانگین تمام شده هزینه انشعاب به رقم فعلی نزدیک باشد.  
 
خامکانی افزود: در بحث انشعاب نحوه محاسبه مهم است و قیمت‌های فعلی باید به تأیید سازمان حسابرسی کشور برسد. 
  
وی گفت: وزیر نیرو تاکنون گزارش رسمی به این کمیسیون در این خصوص نداده است و طبق قولی که داده است باید نسبت به تعدیل قیمت انشعاب برق اقدامات لازم صورت گیرد. 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: اقتصاد ، بازار ، نیرو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.