سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"علیرضا احمدی" خبرداد

برگزاری دومین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی کشورازپنجم بهمن ماه

عضور هیئت مدیره و سخنگوی اتحادیه موسسات قرآنی گفت: دومین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی موسسات قرآنی مردمی سراسرکشوراز پنجم تا بیستم بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

علیرضااحمدی، عضو هیئت مدیره و سخنگوی اتحادیه موسسات قرآنی ـ مردمی کشوردرگفتگو باباشگاه خبرنگاران گفت: دومین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی موسسات قرآنی مردمی سراسرکشوراز پنجم تا بیستم بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: نخسستین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی سال گذشته به صورت استانی برگزار شد و دومین دوره این نمایشگاه به صورت کشوری نیز همزمان با دهه مبارک  فجر انقلاب اسلامی در تهران برگزار می‌شود.
احمدی گفت : این نمایشگاه که بین 150 تا 200 غرفه درآن پیش‌بینی کرده‌ایم به منظور ارائه آثار،دستاوردها وتوانمندی‌های موسسات در حوزه قرآن ومعارف قرآنی است، که محل برگزاری آن در مجتمع فرهنگی 13 آبان می‌باشد.

وی درادامه افزود: با توجه به اینکه تقاضاهای زیادی از سوی موسسات قرآنی برای شرکت دراین نمایشگاه وجود دارد و نهادهای استانی هم حضور چشمگیری خواهندداشت ، لذاموسسات قرآنی را برای حضور در این نمایشگاه باتوجه به تعداد غرفه ها بادرنظرگرفتن اولویتهای پیش بینی  شده  انتخاب می‌کنیم تا این نمایشگاه ازکیفیت ویژه ای برخوردارباشد.

احمدی درخصوص بخشهای مختلف نمایشگاه افزود: بخش ویژه کودکان، بخش مشاوره‌های قرآنی، بخش تلاوت‌های زنده اساتید قرآنی و قاریان ممتاز و بین‌المللی و بخش ویژه رسانه‌ها و نشریات قرآنی نیزدر این نمایشگاه پیش‌بینی شده که در بخش رسانه‌ها و نشریات قرآنی، حضور فعال رسانه هارا شاهدخواهیم بود. وبخش دیگر از نمایشگاه دستاوردهای قرآنی نیز در اختیار استان‌ها قرار می‌گیرد و در این بخش موسسات فعال قرآنی، نهادها و سازمان‌های فعال در امور قرآنی استانهاحضور خواهند داشت، همچنین در این بخش جلسات پرسش و پاسخ و دیدار با شخصیت‌های قرآنی و اساتید و پیشکسوتان قرآنی نیز برگزار می‌شود.

سخنگوی اتحادیه موسسات قرآنی کشور در پایان گفت: الحمدلله درنظام مقدس جمهری اسلامی مردم عزیزوقرآن مدارمان فعالیتهای چشمگیر وقابل توجهی رادرعرصه های مختلف قرآنی داشته اند که این نمایشگاه نمایی کوچک ازدستاوردهای این تلاشهای پاک وبی شائبه است که درمعرض دید عموم قرارمی دهد لذا انتظاراست که همه دستگاهها وسازمانها نیز باتوجه به اهمیت این نمایشگاه درسطح کشور همکاری های لازم رادراین راستاداشته باشند.

انتهای پیام/ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.