عضو هیئت مدیره و سخنگوی اتحادیه موسسات قرآنی مردمی کشور از برگزاری دومین جلسه هیئت مدیره این اتحادیه خبرداد.

علیرضااحمدی، عضو هیئت مدیره و سخنگوی اتحادیه موسسات قرآنی مردمی کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: دومین جلسه هیئت مدیره اتحادیه موسسات قرآنی مردمی کشور روز چهارشنبه 20 آذر ماه  برگزار می‌شود.

سه موضوع مهمی که در دستور کار است عبارتند از:
1- بررسی سند راهبردی و تصویب آن توسط اعضا،
2- بررسی و تصویب ساختار اجرایی،
3- تعیین نماینده موسسات قرآنی در شورای توسعه فرهنگ قرآنی، که به حول و قوه الهی پس از جلسه مذکور نتایج حاصله به صورت مشروح در رسانه ها اعلام خواهد شد.

وی در ادامه گفت: در سند راهبردی تنظیم شده چشم انداز اتحادیه موسسات قرآنی مردمی کشور براساس چشم انداز سال 1404 تنظیم و رئوس فعالیتهای این اتحادیه تبیین گردیده که در صورت تصویب در سطح کشور اجرایی خواهد شد.

احمدی با توجه به اهمیت و جایگاه موسسات قرآنی مردمی گفت : با توجه به اینکه دشمنان قسم خورده اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی در جهت پیشبرد اهداف ضد اسلامی خود دریغ نمی کنند ما نیز باید با تقویت موسسات قرآنی که خود همانند یک دانشگاه در جهت تعلیم و تربیت نخبگان قرآنی و اسلامی گام بر می دارند از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

احمدی گفت:در سومین دوره اتحادیه موسسات قرآنی مردمی کشور همه اعضا ی هیئت مدیره سعی بر این دارند که با ایجاد تعامل و هم اندیشی با تمام دستگاه های دولتی و غیر دولتی در ارتقاء سطح کیفی و کمی موسسات نقش بسزایی را ایفا کنند.

وی در خصوص حضور خبرنگاران در جلسات هیئت مدیره افزود: این موضوع باید در هیئت مدیره مطرح گردد و چنانچه در هیئت مدیره تصویب شود حضور خبرنگاران در جلسات هیئت مدیره نیز بلا مانع خواهد بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار