سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تورنمنت بین‌المللی هندبال در قطر؛

ایران در نخستین دیدار به مصاف بحرین می‌رود

تیم ملی هندبال ایران که هم‌اکنون در قطر حضور دارد در اولین دیدار فردا به مصاف بحرین می‌رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، ملی پوشان کشورمان که هم‌اکنون در قطر به سر می‌برند و در تورنمنت بین‌المللی این کشور شرکت کرده‌اند در نخستین دیدار روز 23 دی به مصاف بحرین می‌روند.

این گزارش در ادامه می‌گوید: تیم ملی کشورمان دومین دیدار خود را در این رقابت‌ها 24 دی مقابل قطر و 25 دی هم به دیدار امارات می‌رود.

براساس این گزارش، هندبالیست‌های کشورمان روز پنجشنبه 26 دی به میهمان می‌آیند 2 روز استراحت می‌کنند و 29 و 30 دی به اردوی آخر در تهران می‌روند و یکم به بحرین پرواز می‌کنند تا در مسابقات مردان آسیا شرکت کنند.

گزارش دیگری ادامه می‌دهد: تیم ملی هندبال ایران روز سوم بهمن در بحرین یک دیدار دوستانه برگزار خواهد کرد تا از سبک بازی این تیم که به روش کره بازی می‌کنند اطلاعات کافی بدست آورد.

در اواخر گزارش آمده است: مسابقات جام ملت‌ها آسیا روز 5 بهمن با حضور تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها استارت می‌خورد و ملی پوشان در همین روز به دیدار کرده جنوبی یکی از تیم‌های پرقدرت آسیا که در مسابقات جهانی و المپیک حضور داشته می‌رود.

در پایان گزارش خاطرنشان می‌شود: هندبالیست‌ها ملی پوش کشورمان در دومین دیدار به مصاف عربستان یکی دیگر از تیم‌های خوب قاره کهن می‌روند که امیدواریم در این دیدار موفق عمل کنند و با قدرت ظاهر شوند تا حساب کار بدست دیگر حریفان بیاید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.