ملی‌پوشان کشورمان بامداد امروز راهی قطر شدند تا در تورنمنت بین‌المللی شرکت کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تیم ملی هندبال ایران با 21 بازیکن و 4 نفر کادر فنی امروز صبح راهی قطر شد تا در تورنمنت بین‌المللی این کشور شرکت کند.

در ادامه گزارش آمده است، ملی‌پوشان کشورمان طی روزهای 25و 24و 23 دی به مصاف تیم‌های ملی قطر امارات و بحرین می‌رود. البته اینکه تیم ملی اولین بازی را مقابل چه تیمی انجام دهد معلوم نیست.

بر اساس گزارش، نفرات اعزامی به این تورنمنت تا 26 دی در قطر هستند سپس به کشورمان باز می‌گردند تا کمی استراحت کنند و یکم بهمن راهی بحرین می‌شوند تا در مسابقات مردان قاره کهن حضور پیدا کنند.

این گزارش می‌افزاید، تیم ملی کشورمان روز سوم بهمن در بحرین رودرروی ژاپن می‌ایستند تا خود را مقابل این تیم شرق قاره کهن محک بزنند.

در ادامه گزارش آمده است، ملی‌پوشان کشورمان در نخستین دیدار خود روز 5 بهمن به  مصاف کره جنوبی می‌روند تیمی که در المپیک و بازی‌های جهانی حضور داشته و حریف قدری برای ایران است.

گزارش دیگری می‌گوید دومین دیدار تیم ملی ایران مقابل عربستان است و این تیم نیز جزء خوب‌های آسیا است.

در پایان گزارش خاطرنشان می‌شود: تیم ملی هندبال میهن‌مان برای شرکت در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا تقریباً 10 اردو را زیر نظر رافائل کاسترلو برگزار کرده است و به گفته مسئولین فدراسیون تیم حاضر یکی از بهترین تیم‌های ملی در سال‌های گذشته است که امید وارانه چشم خود را به کسب سهمیه جهانی2015 قطر دوخته است و ما هم برای ملی‌پوشان عزیز ایران آرزوی موفقیت می‌کنیم و امیدورایم در این رقابت‌ها در جایگاه خوبی قرار بگیریم و نخستین جواز حضور در مسابقات جام جهانی را بدست آوریم.

گفتنی است، هندبال ایران جزء برترین‌های آسیاست و خوشبختانه با پیشرفت این ورزش کشورمان در سال‌های اخیر شاهد حضور بازیکنان ایران در لیگ‌های خارجی هستیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ملی ، هندبال ، قطر ، تورنمنت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار