سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیشابوری خبر داد

آغاز فعالیت انتخاباتی حزب اسلامی کار از اوایل سال 93

سخنگوی حزب اسلامی کار از آغاز فعالیت انتخاباتی حزب متبوعش به شکلی سیستماتیک از تعطیلات نوروز سال 93 به بعد خبر داد.

 "محمد نیشابوری" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جلسه شورای مرکزی و شورای سیاسی تشکل متبوعش که روز گذشته برگزار شد، اظهار داشت: در جلسه شورای سیاسی حزب علاوه بر بررسی اخبار مهم کشور، موضوع چگونگی ورود به دهمین دوره از انتخابات مجلس مورد بحث قرار گرفت.

وی ادامه داد: مقرر شد تا دو هفته آینده اعضای شورای سیاسی مجموعه‌ای از تحلیل‌های خود را پیرامون فعالیت احزاب و تشکل‌های سیاسی مختلف اعم از اصلاح‌طلب و یا اصولگرا که بنا دارند در انتخابات مجلس حضور پیدا کنند، آماده و به شورای مرکزی حزب ارائه دهند.

نیشابوری بیان داشت: از دیگر موضوعات مورد بحث در جلسه شورای سیاسی، بحث هماهنگی با شورای هماهنگی جبهه اصلاحات بود و مقرر شد که علاوه بر ارائه تحلیل‌های انتخاباتی به شورای مرکزی، رایزنی‌هایی را با گروه‌های مختلف انجام دهیم تا بعد از تعطیلات عید نوروز سال 93 به صورت مشخص و سیستماتیک وارد فعالیت انتخاباتی شویم.

وی ابراز داشت: بررسی‌های لازم درباره نامزدهای حزب اسلامی کار در سراسر کشور و اعلام بهترین گزینه‌ها برای ورود به انتخابات از جمله مهمترین موضوعی است که مورد بحث حزب قرار دارد تا برهمبن اساس شورای مرکزی موافقت خود را با این گزینه‌ها اعلام کند و در ادامه‌ی آن وارد موضوعات دیگری همچون همکاری با شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شویم.

نیشابوری اضافه کرد: پرونده بابک زنجانی، رصد کردن تحولات بین‌الملل و بررسی بودجه سال آینده کشور از دیگر مباحثی بود که مورد بحث و ارزیابی اعضای حزب اسلامی کار قرار گرفت.

انتهای پیام/
برچسب ها: حزب ، سیاسی ، انتخابات ، ایران ، مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.