سخنگوی حزب اسلامی کار گفت: در جلسه کمیته سیاسی نیز مقرر شد که در صورت امکان و فراهم شدن شرایط سازمان دانشجویی حزب، همایشی جهت بزرگداشت رهبر فقید آفریقای جنوبی، "نلسون ماندلا" برگزار کند تا سجایای اخلاقی و سیاسی وی مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

"محمد نیشابوری" سخنگوی حزب اسلامی کار در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جلسه شب گذشته شورای مرکزی حزب متبوعش، اظهار داشت: جلسه شب گذشته با حضور اکثریت اعضا تشکیل و به بحث و بررسی اخبار روز کشور، موضوعاتی مانند بدهی "بابک زنجانی" به وزارت نفت و سفر هیئت پارلمانی اروپا به ایران، پرداخته شد. 
 
وی افزود: "شهربانو امانی"، مشاور "معصومه ابتکار" به عنوان مهمان در جلسه شورا مرکزی حاضر و در خصوص آلودگی هوا، خاک و آب در کشور توضیحاتی را مطرح و نکات هشدار دهنده‌ای را ابراز کرد، همچنین اعداد و ارقام تکان‌دهنده‌ای از وضعیت آلودگی هوا و تاثیر آن بر زندگی مردم در کلان‌شهرهای ایران مطرح شد.

نیشابوری ادامه داد: امانی از احزاب و گروه‌های سیاسی در خواست کرد، تنها به مباحث سیاسی نپردازند و از ظرفیت خود استفاده کرده و در کنار NGO ها و انجمن‌های مردم نهاد،  نسبت به وضعیت موجود آب و هوا و محیط زیست کشور هم حساس باشند و با صدور بیانیه‌ها، به آگاه کردن مردم پرداخته و با رساندن مطالبات مردم به گوش مسئولین، آنان را نیز به این موضوع حساس کرده تا برای بهبود وضعیت زیست محیطی مردم به خصوص در کلان‌شهرها، اقدامات لازم را انجام دهند.  
 
سخنگوی حزب اسلامی کار با اشاره به تاثیر حضور کارشناسان حوزه‌های مختلف در جلسه شورای مرکزی حزب متبوعش، تصریح کرد: هر یک از دوستانی که در جلسات ما حاضر می‌شوند، در حوزه خود صاحب‌نظر و راهکارهایی را در مورد آن موضوع اعلام می‌کنند.

وی افزود: اما هدف حزب از این جلسات، آگاهی از جدیدترین اطلاعات، آمار و وضعیت کشور در موضوعات مختلف از زبان افرادی است که سال‌ها در این حوزه کار کرده و کارشناس هستند، همچنین موضوعات مرتبط با هر کدام از مهمانان حاضر در جلسه را به سازمان‌های مرتبط در حزب ارجاع می‌شود، آنان نیز اطلاعات، ارقام و آمارها را تجمیع و در قالب بیانیه و جزو در اختیار اعضا و مردم قرار می‌دهند.
 
نیشابوری ادامه داد: مباحث مطرح شده در جلسه شب گذشته نیز، به سازمان سبز که همان سازمان حمایت از محیط زیست پاک و سالم است، ارجاع داده می‌شود.

وی بیان داشت: همچنین در جلسه کمیته سیاسی نیز مقرر شد که در صورت امکان و فراهم شدن شرایط سازمان دانشجویی حزب، همایشی جهت بزرگداشت رهبر فقید آفریقای جنوبی، "نلسون ماندلا" برگزار کند تا سجایای اخلاقی و سیاسی وی مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

 سخنگوی حزب اسلامی کار در پایان خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود تا از سفیر آفریقای جنوبی و همچنین سفیر اسبق ایران در آفریقای جنوبی که ارتباط نزدیکی با "نلسون ماندلا" در زمان ریاست‌جمهوری و بعد از آن داشته، به عنوان مهمان در این همایش دعوت شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار