سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت الاسلام طائب در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مسئولان دلسوز نظام از رفع حصر سران فتنه سخن نمی‌گویند

رئیس قرارگاه عمار گفت: یک مسئول دلسوز در نظام جمهوری اسلامی خواستار محصور ماندن سران فتنه می‌شود، چرا که چنین شخصی حاضر نیست بار دیگر جامعه در اختیار عوامل استکبار و در مسیر تشتت، بی‌نظمی و ضرر و زیان قرار گیرد.

 "حجت‌الاسلام مهدی طائب" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارات برخی از چهره‌های سیاسی در داخل کشور و افرادی همچون "اردشیر امیر ارجمند" (مشاور میرحسین موسوی) مبنی بر رفع حصر سران فتنه گفت: سخنان برخی افراد همچون ارجمند نشان‌دهنده‌ وابستگی آنها به استکبار است. 
 
وی افزود: زمانی که برخی افراد داخلی و خارجی از رفع حصر سران فتنه سخن می‌گویند، در راستای تامین منافع آمریکا و اسرائیل است، چرا که اگر فردی همچون ارجمند در راستای منافع ملی ایران حرفی به زبان می‌آورد، به مردم کشور خود خدمت می‌کرد و به خاطر عملکرد فتنه‌گرانه متواری نمی‌شد. 
 
رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه رفع حصر سران فتنه پیرو منافع استکبار است، گفت: من مسئولی را سراغ ندارم که از رفع حصر حرف بزند، چرا که یک مسئول دلسوز خود را در برابر خدا، نظام، مردم مورد سوال قرار می‌دهد. 

وی اضافه کرد: یک مسئول واقعی در نظام جمهوری اسلامی خواستار محصور ماندن سران فتنه می‌شود، چرا که چنین شخصی حاضر نیست بار دیگر جامعه در اختیار عوامل استکبار و در مسیر تشتت، بی‌نظمی و ضرر و زیان قرار گیرد.  
 
حجت‌الاسلام طائب با تاکید بر اینکه محصور ماندن فتنه‌گران برای خود آن‌ها یک نعمت است، تصریح کرد: اگر فتنه‌گر‌‌ رها شود، قطعا بار دیگر با دستان خود فتنه‌ای دیگر بر پا می‌کند.  
 
رئیس قرارگاه عمار خاطرنشان کرد: یک فتنه‌گر با آتش فتنه‌، ابتدا خودش و سپس دیگران را خواهد سوزاند و این یک نعمت از سوی نظام جمهوری اسلامی برای آنها است که بیش از این باعث به آتش کشیدن خود و جامعه نشوند. 

گفتنی است؛ اردشیر امیرارجمند مشاور ارشد موسوی در گفتگو با یکی از رسانه‌های اصلاح‌طلب گفته بود کانون‌های قدرتی در قوه قضائیه، نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و برخی مقامات سپاه وجود دارند که سعی می‌کنند مسئله رفع حصر اتفاق نیفتد، امیدوارم افرادی که مانع این قضیه می‌شوند سرعقل آمده و منافع کشور را در نظر بگیرند، چرا که آزادی آن‌ها باعث برنده شدن همه می‌شود.  
 
عضو گروهک تروریستی منافقین، خواستار شده که این مسئله جامعه مدنی است که با طرح مطالبه و پیگیری آن و پیدا کردن روش‌های مقتدرانه فشار لازم را به مجموعه حاکمیت در مورد رفع حصر وارد کند.  
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: عمار ، استکبار ، منافع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.