رئیس بسیج دانشجویی استان تهران با بیان اینکه دنبال کردن سیر فکری برای پاک کردن خیانت‌های فتنه‌گران در نهایت بی‌نتیجه خواهد ماند و راه به جایی نمی‌برد، گفت: در 16 آذر امسال خط سیر فکری نسبت به فتنه و حصر سران فتنه در دانشگا‌ه‌ها دنبال شد که هدفمند بود و می‌خواستند مسئله فتنه را ساده‌سازی کنند.

"مجتبی باستان"در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه اقدامات فتنه‌گران از حافظه تاریخی ملت ایران پاک نمی‌شود، گفت: در 16 آذر امسال خط سیر فکری نسبت به فتنه و حصر سران فتنه در دانشگا‌ه‌ها دنبال شد که هدفمند بود و می‌خواستند مسئله فتنه را ساده‌سازی کنند.

وی با بیان اینکه برخی افراد دلسوز فتنه بودند و به فتنه وابستگی فکری داشتند، اظهار داشت: مطهری اراجیف می‌بافد، سخنان وی ملاک ما نیست و ما وی را دلسوز نظام و انقلابی نمی‌دانیم.

رئیس بسیج دانشجویی استان تهران با بیان اینکه دنبال کردن سیر فکری برای پاک کردن خیانت‌های فتنه‌گران در نهایت بی‌نتیجه خواهد ماند و راه به جایی نمی‌برد، گفت: مطهری اگر چیزی دارد، از پدر بزرگوارش است و همه جامعه مسلمان ایران به شهید مطهری ارادت دارند و از اندیشه‌های فکری این شهید بزرگوار استفاده می‌کنند؛ به مطهری نصیحت می‌کنیم که حداقل حرمت پدر خود را حفظ کند. اگر از تو خیری به ما نمی‌رسد لطفا شری نرسان.

باستان با اشاره به اینکه یکسری عوامل خودشیفته و نادان که می‌گویند فتنه سوءتفاهم بوده، تصریح کرد: 6 دانشگاه استان تهران که برای حامیان فتنه‌گران مهم بودند دو خط سیر فکری را دنبال می‌کردند، یکی اینکه فتنه سوءتفاهم بوده و اشتباهی صورت گرفته است؛ باید پرسید چه سوءتفاهمی پیش آمده؟ سران فتنه چگونه دچار سوءتفاهم شده‌اند؟ آیا ادعای تقلب به نظام اسلامی سوءتفاهم است؟ آیا آتش زدن اموال عمومی سوءتفاهم است؟ آیا تشویش افکار عمومی و شهید کردن برخی از مردم سوءتفاهم است؟ هم‌دستی با کشورهای غربی سوءتفاهم است؟ لجاجت و صدور بیانیه سوءتفاهم است؟ هیچ کدام این موارد سوءتفاهم نیستند.

وی ابراز داشت: خط سیر دیگری که حامیان فتنه دنبال می‌کردند، تکیه بر رافت اسلامی بود. اما نظام ما نهایت رافت اسلامی را در قبال فتنه‌گران داشته‌ است که این‌گونه آزادانه می‌گردند.

رئیس بسیج دانشجویی استان تهران با اشاره به اینکه اتاق فرمان فتنه‌گران خارج از مرزهای ایران است، مطرح کرد: فتنه پیش از شکل‌گیری اتاق فکری داشت که در مجامع صهیونیستی کاملأ هدفمند، نحوه اقدام آشوب‌گری‌ها طراحی و برنامه‌ریزی می‌شد.

باستان با بیان اینکه بنیاد سوروس که متولی برنامه‌ریزی‌های هدفمند فضای انقلاب‌های رنگی و مخملی است، فضای فتنه را طراحی کرد، بیان داشت: بسیاری از وابستگان فتنه با اتاق فکر صهیونیستی و بنیاد سوروس ارتباط داشتند که نمی‌توانند این مسئله را انکار کنند، چراکه کشورهای غربی خود اذعان داشتند که برای فتنه‌گران کلی اعتباران پرداختند.

وی با تأکید بر اینکه مردم انقلابی ما خود نسبت به جرم و خیانت فتنه‌گران قضاوت می‌کنند، خاطرنشان کرد: همانطور که همه تشکل‌های دانشجویی با صدور بیانیه در سالروز حماسه "9 دی" خواستار اشد مجازات برای سران فتنه شدند، باید با فتنه‌گران برخورد شود چراکه رأفت اسلامی حد و اندازه‌ای دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: فتنه ، برنامه ، ریزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار