فرمانده سپاه فجر فارس گفت: فتنه 88 در دوره اصلاحات کلید خورد و در آن زمان دوم خردادی‌ها تمام ارزش‌ها و باورهای مردم را مورد تاخت و تاز قرار دادند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، غلامحسین غیب‌پرور عصر امروز در همایش بزرگداشت 9 دی که با حضور امام جمعه کازرون و جمعی از بسیجیان و خانواده‌های معظم شهدا و نیروهای نظامی و انتظامی در سالن فرهنگی ورزشی بصیرت سپاه کازرون برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: از بدو انقلاب اسلامی تاکنون با روحیه بیدادگری ملت با بصیرت ایران توفیقاتی نصیب انقلاب شده است، بنابراین این ملت مستحق فتنه 88 نبودند.

وی افزود: فتنه‌گران با پیش کشیدن ماجرای تقلب که از بیخ و بن دروغی بیش نبود باعث تلخ‌کامی ملت بزرگ ایران شدند و هزینه‌هایی را بر نظام اسلامی تحمیل کردند.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه فتنه 88 در دوره اصلاحات کلید خورد گفت: دوم خردادی‌ها هشت سال به تمام ارزش‌ها و باورهای مردم تاختند و در روزنامه‌هایشان تیتر خون در مقابل خون را رقم زدند.

غیب پرور تصریح کرد: در دوران اصلاحات سنگ امام را به سینه می‌زدند و به آرمان‌های امام راحل(ره) تاخت و تاز می‌کردند و نیز در پی آن بودند که ولی فقیه را تشریفاتی کنند.

وی ابراز داشت: فتنه‌گران با پایان یافتن دوره اصلاحات چهار سال در لانه‌هایشان خزیدند و فتنه 88 را طرح‌ریزی کردند و در هرم فتنه‌هایشان از روحانیون و دانشجویان و تعدادی افراد فریب‌خورده و تعمدی را به کار گرفتند.

این مسئول گفت: فتنه 88 با رمز تقلب به وسیله آن شیخ ساده‌لوح و میرحسین موسوی که دارای شخصیتی پیچیده و در مسیر ولایت نبود بروز پیدا کرد و خیانت و خسارتی را متحمل نظام اسلامی کردند.

غیب پرور بیان داشت: در این فتنه عده‌ای منافق و ملحد و ضد دین در خارج و داخل کشور حتی نخست وزیر صهیونیستی و رئیس جمهور آمریکا به تعریف و تمجید از فتنه‌گران زبان گشودند و از آنان حمایت کردند.

وی افزود: کج‌اندیشان داخل و خارج از کشور با استفاده از غفلت و فراموشی خواص عملیات براندازی نظام را با رمز تقلب طرح‌ریزی و توطئه هولناک و سهمگینی را رقم زدند که با حول و قوه اللهی در 9 دی توسط مردم بابصیرت سیلی محکمی خوردند.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه ملت ایران هیچ‌گاه حرمت‌شکنی‌های فتنه‌گران به بیرق و عزای ابا عبدالله‌الحسین (ع) و توهین به مقدسات و نظام اسلامی و عکس امام(ره) را هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنند گفت: امروزه عده‌ای با خوش‌خیالی با عوض شدن دولت به راه افتاده و به دنبال تبرئه فتنه‌گران هستند و باورشان شده که کاری می‌توانند از پیش ببرند.

غیب پرور اذعان داشت: با گذشت سال‌ها از جریان فتنه هنوز که هنوز است فتنه‌گران حاضر به  عذرخواهی و طلب بخشش از ملت نشده‌اند و بلکه هم‌چنان خودشان را طلبکار نظام اسلامی می‌دانند.

علی مطهری تعادل روحی و روانی ندارد

فرمانده سپاه فجر استان فارس اظهار داشت: آقای علی مطهری تعادل روحی و روانی ندارد و هرچه می‌خواهد بگوید.

غیب پرور افزود: این مایه تعجب است که برخی‌ها به راه افتادند و خیانت‌های فتنه‌گران که دودستی تقدیم آمریکایی‌ها کردند را نوعی سوء‌تفاهم می‌خوانند.

وی افزود: سکانداری انقلاب اسلامی به وسیله دستان با کفایت مقام معظم رهبری در سال 88 باعث شد که حماسه 9 دی رقم بخورد و فتنه‌گران را سر جایشان بنشاند.

فرمانده سپاه فجر فارس تصریح کرد: 9 دی حاصل عملکرد بصیرت یک ملت است بنابراین به حق یوم‌الله محسوب می‌شود و هر ساله باید این روز گرامی داشته شود تا در اذهان باقی بماند.

به گزارش فارس، این همایش با مداحی یکی از مداحان اهل بیت و شعار همیشگی مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، فتنه‌گر بی‌حیا ننگت باد به پایان رسید.
برچسب ها: فتنه ، اصلاحات ، فجر شیزاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.