سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمار جنایات صهیونیستها در غزه در سال 2013

سخنگوی وزارت بهداشت در غزه تعداد قربانیان جنایات صهیونیست‌ها در سال 2013 را 12 شهید و 152 مجروح اعلام کرد و گفت دو تن از شهدا کودک (یک دختر و یک پسر) بوده‌اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، دکتر "اشرف القدره" تأکید کرد: منطقه خان یونس در میان سایر مناطق با  5 شهید در رتبه نخست و منطقه مرکزی با 3 و غزه با 2 شهید و شمال غزه نیز با 2 شهید در رتبه های بعدی قرار دارند.

وی افزود: از میان مجروحان 144 نفر مرد و 8 تن زن هستند که در میان آنها 44 کودک و یک زن سالمند به چشم می خورند. بیشترین تعداد مجروحان مربوط به شمال نوار غزه با 76 مجروح است و منطقه غزه با 21 زخمی و منطقه مرکزی با 19 زخمی و منطقه رفح با 19 زخمی و منطقه خان یونس با 17 زخمی در رده‌های بعدی قرار دارند.

اشرف القدره تاکید کرد رژیم اشغالگر با هدف قرار دادن تعمدی شهروندان بی دفاع نوار غزه از دریا و زمین و هوا و با انواع سلاحهای کشنده، به جنایات خود ادامه می‌دهد.

وی افزود مزدوران صهیونیست به صورت متمرکز جان شهروندان فلسطینی را نشانه رفته و به کودکان، زنان و سالمندان نیز رحم نمی‌کنند و با زیرپاگذاشتن همه معاهدات بین المللی و توافق ژنو4 به کشتار مردم مقاوم فلسطین می‌پردازد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.