سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک دلیل خوب برای مصرف "تخم مرغ" برای دختران جوان!

کمبود بعضی از مواد غذایی باعث می شود تا موها از میزان رشدشان کاسته شود و طراوت خود را از دست دهند اما با گنجاندن مجدد این مواد به "رژیم غذایی" می توان شادابی موها را باز گرداند.

فاطمه حسینی متخصص تغذیه و رژیم درمانی در گفتگو با خبرنگار كلينيك باشگاه خبرنگاران موها برای رشد نیاز به مواد مغذی مفید دارند که برخی از اين مواد غذایی باعث رشد موها می شود که بهتر است آنها را در برنامه غذایی خود بگنجانید.

وی افزود: برخی از مواد غذایی همچون روغن زیتون، انواع میوه ها، سبزیجات سبز تیزه، گوشت سفید و تخم مرغ آبپز به بهتر و سریعتر شدن رشد موها کمک بسیاری می کند.

وی خاطر نشان کرد: اگر از روغن زیتون خالص استفاده کنید، تک تک تارهای مو را از ریشه تا نوک تمیز می کند و باعث قوی شدن ریشه مو می شود.

وی تصریح کرد: افراد بایستی انواع میوه ها را مورد استفاده قرار دهند چرا که مصرف میوه هایی نظیر پرتقال، کشمش و آوکادو رشد موها را تسریع می کند.

وی اذعان داشت: خوردن سبزیجاتی که سبز تیره هستند به رشد سریع موها بسیار کمک می کند  چرا که این نوع سبزی ها سرشار از ویتامین E,C,D است.

وی در خصوص استفاده از گوشت سفید گفت: مصرف گوشت مرغ، ماهی و تمامی گوشت های سفید، سرعت رشد مو را افزایش می دهند زیرا این غذاها از امگا 3 بالایی برخوردار است.

حسینی در خاتمه گفت: مصرف روزانه یک تخم مرغ آب پز به رشد سریع و سلامت موها بسیار کمک می کنند چرا که پروتئین موجود در تخم مرغ آب پز به افزایش قدرت ریشه مو و تنه مو کمک می کند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.