شايد باورتان نشود اما بسياري از افراد پرانرژي، سر حال و افرادي كه هميشه لبخند روي چهره‌شان دارند نكاتي ساده را رعايت مي‌كنند و كمتر احساس خستگي مي‌كنند.

به گزارش خبرنگار كلينيك باشگاه خبرنگاران؛ چشم‌هايتان را كه باز مي‌كنيد و مي‌خواهيد روز جديدي را شروع كنيد به خودتان قول دهيد كه كارهايي را قرار است انجام دهيد كه در هر حال و لحظه‌اي انرژي شما را افزايش مي‌دهند. 

مصرف صبحانه،‌ خريد يك دفترچه يادداشت كوچك، پوشيدن لباس‌هاي رنگي و شاد استفاده از عطر و خوشبو كننده‌ها و قرارگيري در فضاي باز و "نفس كشيدن عميق"، ورزش كردن و كش و قوس دادن به بدن از كارهايي هستند كه مي‌توانند شما را به داشتن يك روز شاد، سرحال، بدون "خستگي" و كسالت كمك كند. 

بررسي‌ها نشان مي‌دهند مصرف قهوه و چاي مغز را تحريك مي‌كنند اما مصرف بي‌رويه آن براي سلامتي چندان مناسب نيست و نوشيدن زياد "قهوه"  مي‌تواند احساس خواب آلودگي ايجاد كند. 

استفاده از رنگ‌هاي شاد و لبخند زدن باعث تغيير دنياي شما مي‌شوند و خلق و خوي شما را تحت تاثير قرار مي‌دهند هميشه عادت كنيد وقتي از روز( قبل از ناهار) را به ورزش دهيد تا "سموم مزاحم" و بدي را كه باعث ايجاد خستگي و كسالت در شما مي‌شوند از بدنتان دور كنيد.

انتهاي پيام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار