سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"گال گادوت" زن شگفت انگیز و فیلم "سوپرمن و بتمن"

"گال گادوت" برای ایفای نقش در "سوپرمن و بتمن" ورزشهای رزمی را تمرین می‌کند.

به گزارش حوزه سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از کالیدر؛ بیشتر از یکسال و نیم دیگر به نمایش”سوپرمن و بتمن” باقی مانده است و در این میان "گال گادوت" ستاره ی فیلم ”سریع و خشن 6” که حال "زنشگفت انگیز" جدید دنیای ماست در مصاحبه ای انجام  درباره ی تعلیمات فیزیکی و کلاس های رزمی کاری اش صحبت کرد.

پس از اینکه وارنر بروس اعلام کرد گال گدوت بازیگر نقش ابرقهرمان آمازونی در فیلم آینده ی”سوپرمن و بتمن”می باشد، بسیاری با حالت خشمگین شروع به انتقاد کرده به این صورت که این بازیگر بسیار لاغر اندام است و هیکل و بدن چشمگیری برای این کارکتر ندارد اما شاید اکثریت آنها فراموش کردند هنری کویل برای سوپرمن ، بن افلک و کریستین بیلبرای بتمن ، مایکل شنون  برای ژنرال زاد، راسل کرو برای جور ال و در آخر  آنتیج ترو برای فیورا (در دنیای DC) نه تنها با برنامه ای خاص اندام و بدن خودشان را بزرگتر کردند بلکه تحت تعلیمات ویژه ای قرار گرفتi و تمام آنها از ابتدا یک استاد رزمی کار نبوده اند . حال این موضوع برای کمپانی وارنر بروس و کارگردان  زک اسنایدر به هیچ عنوان کار سختی نخواهد بود که از "گال گادوت" بلند قد یک بازیگر تنومند (از نظر بدنی) بسازند . مصاحبه ی کوتاه وی را در زیر می توانید بخوانید :” سوال - خیلی می گویند که تو خیلی برای این نقش لاغر هستی و زن شگفت انگیز  اندام و بدن بزرگتری داره ، بنظر خودت بدن تو می تونه تغییر بکنه ؟ / جواب - خب ، من قرار است تا نمایش دهنده ی زن شگفت انگیز  این دنیای مدرن و جدید باشم . ظواهر بدنی بسادگی قابل عوض شدن هستند ، و در کنار این زن شگفت انگیز  یک آمازونیست و در تاریخ زنان آمازونی بزرگ هیکل نبوده اند بنابراین اگر من بخواهم براساس کتاب جلو بروم کمی مشکل خواهد شد.

سوال - اصلا قراره تو کمی وزن به خودت اضافه کنی و تا قبل از اینکه فیلمبرداری شووع بشه ، بدن ورزیده تری داشته باشی ؟ جواب - من در حال حاضر تحت مدیریت زک اسنایدر و کمپانی شروع کرده ام به برآورده کردن آمادگی فیزیکی نقش ام ، همچنین تمرینات خیلی ویژه و خاصی در رابطه با کونگ فو ، کیک بوکسینگ ، شمشیر زنی ، جوجیتسو و چندین رشته ی رزمی دیگر برای من در نظر گرفته شده است . برای این فیلم قراره من بدن خیلی بزرگی داشته باشم .” از این مصاحبه بخوبی مشخص است "گال گادوت"   تنها بخاطر مدل بودنش به این نقش آورده نشده بلکه برنامه های ویژه ی رزمی و فیزیکی برایش آماده شده است که نشان خوبی است و علاوه براین متوجه می شویم نه تنها گال گدوت از تاریخ این کارکتر و آمازون مطلع می باشد بلکه قرار است یک زن شگفت انگیز  تنومند، پر قدرت و همه فن حریف داشته باشیم ، همچنین لازم به ذکر می باشد که بن افلک برای نقش Batman نیز از مدت ها قبل تعلیمات و اضافه وزن اش را آغاز کرد.

گفتنی است، فیلم "مردی از فولاد2" در تاریخ ۱۷ جولای ۲۰۱۵ اکران خواهد شد.

انتهای پیام/ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.