"راندال امت" از احتمالات ساخت قسمت دوم ۲ اسلحه خبر داد.

به گزارش حوزه سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از کالیدر؛ دو اسلحه فیلمی اکشن، محصول سال ۲۰۱۳ آمریکا است که ستارگانی همچون دنزل واشنگتن و مارک والبرگ در آن ایفای نقش کرده‌اند. این فیلم در ۲ آگوست ۲۰۱۳ منتشر شد.



رابرت ترنچ (دنزل واشنگتن) و مایکل استیگمن (مارک والبرگ) ۲ خلافکاری هستند که بعد از ملاقات با یک قاچاقچی بزرگ مواد مخدر به نام پاپی گرکو در مکزیک توسط پلیس دستگیر می‌شوند. استیگمن از این مسئله که دوستش رابرت ترنج یک مامور مخفی دی‌ایی‌ای است و گزارش عدم موفقیت در دریافت کوکائین از پاپی گرکو را به رئیسش داده خبر نداشت. قرار بود او از این کوکایین به عنوان شاهدی برای دستگیری پاپی گرکو استفاده کند. برخلاف دستور رئیس، رابرت ترنج اصرار بر ادامه دادن عملیات به شکل مخفی و ادامه همکاری با استیگمن برای سرقت ۳ میلیون از پول‌های گرکو داشت (تا به این دلیل گرکو را به جرم پول‌شویی تحت تعقیب قرار دهند) از طرف دیگر مایکل استیگمن نیز یک مامور اطلاعاتی نیروی دریایی ارتش آمریکاست که از فرمانده خود دستور میگیرد دوستش، رابرت ترنچ را بکشد. بنابراین بعد از مرگ وی، آنها می‌توانند تمام این پول را صرف هزینه عملیات‌های مخفی نیروی دریایی کنند و ...



تا تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۱۳، فیلم دو اسله موفق به کسب درآمد ۷۵.۶۱۲.۴۶۰ دلاری در آمریکای شمالی و ۵۵.۷۸۳.۷۴۳ دلاری در سایر کشورها شد. با این حساب این فیلم که با بدوجه‌ای معادل ۶۱ میلیون دلار ساخته شده بود موفق به کسب درآمد ۱۳۱.۳۹۶.۲۰۳ دلاری شده است. 

حال با وجود اینکه فیلم ۲ اسلحه در سال ۲۰۱۳ آنچنان عنوان پرقدرتی برای تابستان ظاهر نشد.

 راندال امت یکی از تهیه کنندگان این فیلم که جدیدترین پروژه اش بنام  تنها بازمانده  به کارگردانی و نویسندگی  پیتر برگ بتازگی اکرانش را آغاز کرده است، مصاحبه ای انجام داده و در آنجا از احتمالات ساخت قسمت دوم ۲ اسلحه خبر داد.

وی در بخش اول مصاحبه اش اعلام داشت:” من فکر می کنم ما قبلا چنین صحبت هایی داشتیم، میدونید که من نمی خواهم خیلی محکم حرف بزنم و بگم ۱۰۰ درصد قسمت دوم ساخته خواهد شد، چون طرف دیگر سکه برمی گردد به دنزل، مارک و کارگردان  بالتازار کورماکور که در حال حاضر مشغول فیلمبرداری اورست است و مسلما آنها نیز باید راضی به انجام اینکار باشند . به شخصا بدنبال قسمت دومی برای این فیلم می باشم و درحال انجام دادن کارهای اولیه هستیم".

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار