سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیمی مطرح کرد

حماسه نهم دی؛ مدفن فتنه 88

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه 9 دی مدفن فتنه 88 است، گفت: گفتن لبیک به ندای "مقام معظم رهبری" و حضور پرشور در صحنه‌های مختلف انقلابی، دشمنان را از عملکرد خود مأیوس ساخت تا با این تجربه شوم برای بار دیگر علیه نظام به اقدامات ضد امنیتی دست نزند.

"حجت‌الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره اهمیت بزرگداشت حماسه 9 دی برای ملت ایران اظهار داشت: افرادی که در سال 88 قصد براندازی نظام و برهم زدن آرمان‌هایی که طی سالیان دراز به سختی به دست آمده بود را داشتند در چنین روزی با شکست بزرگ و ننگینی مواجه شدند.

وی با بیان اینکه 9 دی مدفن فتنه 88 است، گفت: گفتن لبیک به ندای "مقام معظم رهبری" و حضور پرشور در صحنه‌های مختلف انقلابی دشمنان را از عملکرد خود مأیوس ساخت تا برای بار دیگر علیه نظام به اقدامات ضد امنیتی دست نزند.

عضو جامعه روحانیت مبارز با یادآوری وقایع بزرگی همچون 22 بهمن و 15 خرداد در تاریخ انقلاب اسلامی، تصریح کرد: تمامی این روزها به عنوان فصول مهم تاریخ انقلاب، یوم‌الله به حساب می‌آیند چراکه مردم با حضوری پرشور و انگیزه‌ای فراوان علیه دشمنان به صحنه آمدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیمی بیان داشت: مسئولان باید برای حفظ و تقویت چنین وقایعی در صفحات تاریخ انقلاب علاوه بر افزایش هوشیاری و آگاهی مردم تلاش‌های مضاعفی از خود داشته باشند تا ملت فهیم ایران در هر عرصه‌ای بتوانند با انگیزه‌های انقلابی- اسلامی به صحنه بیایند.

عضو جامعه روحانیت مبارز در پایان خاطرنشان کرد: لازمه جلوگیری از بروز فتنه‌هایی نظیر فتنه 88 افزایش آگاهی ،هوشیاری و بصیرت مردم است و همواره باید مورد توجه نظام قرار بگیرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: حماسه ، نهم ، دی ، انقلاب ، اسلامی ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.