نخستین جشنواره استانی طراحی با موضوع"سایه سار ولایت" با معرفی نفرات برتر در مجتمع فرهنگی و هنری ارومیه برگزار شد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، حجت الاسلام محمد باقر کریمی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره استانی طراحی با موضوع"سایه سار ولایت"، گفت: امیدواریم این جشنواره از سال های آتی از دی ماه شروع به فعالیت کند که امسال از روز (2بهمن) سال روز به توپ بستن مسجد اعظم ارومیه آغاز شد و تا ایام الله دهه فجر ادامه داشت که انعکاس خوبی نیز داشته است.


وی افزود: وضعیت کانون ها از نظر تعداد در وضعیت مطلوبی قرار دارد و اگر به خوبی فعالیت کنند می توانند به جایگاه بهتری نیز برسند.


این مسئول تصریح کرد: این جشنواره با محوریت انقلاب اسلامی، جهاد اقتصادی، ولایت 9 دی( بصیرت و میثاق امت با ولایت) برگزار شد.


کریمی ادامه داد: در حال حاضر کانون های تبلیغاتی برای یک هزار نفر اشتغال ایجاد کرده اند که در برابر دیگر سازمان ها آمار بسیار مطلوبی است.


مدیر کل اداره ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، با اشاره به نقاط قوت کانون های تبلیغاتی در استان گفت: فعالیت در یک فضای سالم و آکنده از اتحاد و همدلی باعث رشد و پیشرفت می شود که خوشبختانه آذربایجان غربی توانسته است به این مهم دست یابد.


گفتنی است، در این مراسم در بخش انقلاب اسلامی اثر علیرضا پرموز، در بخش جهاد اقتصادی اثر میر امیر ختایی، در بخش ولایت سه هنرمند طراح ساناز زینالی، میر امیر ختایی و ایلیار جباری و همچنین در بخش حماسه نهم دی فریبا خانزاده و ساناز زینالی و علی اسماعیل زاده توانستند نظر مساعد هیات داوران نخستین جشنواره برترین های طراحی استان با موضوع سایه سار ولایت را به خود اختصاص داده و هر کدام مفتخر به دریافت لوح تقدیر و سکه ربع بهار آزادی از سوی دبیرخانه جشنواره شدند./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.