سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور؛

آرمات: جنگندگی ما و سخت کوشی حریف بازی زیبایی را رقم می‌زند

تیم والیبال نوین کشاورز در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور سه‌شنبه به مصاف تیم والیبال سایپا در خانه والیبال می‌رود.

مسعود آرمات در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: خوشبختانه شرایط تیم ما بسیار خوب است و برای شکست تیم سایپا در تهران آماه ایم.

سرمربی تیم والیبال نوین کشاورز افزود: در ترکیب تیم از میان بازیکنان هومن باقری که از ناحیه زانو دچار مصدومیت شده است در حال انجام برنامه های فیزیوتراپی است و به احتمال زیاد می تواند در این دیدار حضور داشته باشد. سعید شیرود بازیکن پست دریافت قدرتی تیم نیز که چند روز قبل دچار سانحه تصادف رانندگی شده بود بهبود یافته و فقط باید از نطر روحی و روانی شرایط خوبی را به دست آورد.

آرمات اظهارداشت: ما در طول هفته جاری روی عملکرد تیم سایپا آنالیز خوبی داشتیم و تمرینات را براساس نقاط قوت و ضعفل حریف انجام دادیم.

وی تصریح کرد: ترکیب تیم سایپا را بازیکنان جوان و انگیزه دار تشکیل می دهد به نظر من که سالهاست با ترکیب جوان در مسابقات لیگ شرکت می کنم کار با جوانان لذت بخش است. آنها بسیار خوب و هماهنگ کار می کنند و از تیمهای گردن کلفت لیگ که مدعی هم هستند خطرناک ترند.

سرمربی تیم والیبال نوین کشاورز در ادامه اظهارداشت: ما اگر بتوانیم تیم سایپا را شکست دهیم راه زیادی را پیش برده ایم بازیکنان این تیم بسایر سخت کوش هستند و به راحتی نمی توان از آنها پوئن گرفت. البته ما هم جنگنده هستیم و برای گرفتن یک امتیاز از سایپا کار سختی را پیش رو داریم.

آرمات یادآور شد: باید این بازی را برده و سه امتیاز کامل دیدار را به دست آوریم چون می خواهیم در دور برگشت جایگاه مطلوبی را به دست آوریم.در حال حاضر با یک امتیاز اختلاف با تیم پنجم در مکان نهم جدول رده بندی ایستاده ایم.

انتهای پیام/


برچسب ها: والیبال ، آرمات ، لیگ ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.