تیم والیبال نوین کشاورز دومین شگفتی خود را پس از برد مقابل کاله در برابر تیم شهرداری ارومیه رقم زد.

مسعود آرمات در گفتگو با  خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بازی در ارومیه و مقابل هفت هزار تماشاگری که به صورت ایستاده تیم مورد علاقه خود را تشویق می‌کردند، کار راحتی نبود.
 
سرمربی تیم والیبال نوین کشاورز تصریح کرد: ست اول بازی با وجود آن که شش پوئن از حریف عقب بودیم با تغییر تاکتیکی به نفع خود رقم زدیم،‌ اما ستهای دوم و سوم آنها در دفاع و سرویس تا حدی عالی کار کردند که ما حرفی برای گفتن نداشتیم و با اختلاف پوئن بالا نتیجه را واگذار کردیم.
 
وی در ادامه افزود: در ست چهارم ارنج تیم را تغییر دادیم، دو پشت‌خط‌‌‌‌زن را خارج کرده و از قدرتی‌زن‌ها در این پست استفاده کردیم این مسأله سیستم آنالیز حریف را بهم‌ریخت و عامل بردمان شد.‌ در ست پایانی، امتیازات نزدیک بهم بود و با نتیجه 19 بر 17 به پایان رسید.
 
سرمربی تیم والیبال نوین کشاورز یادآور شد: در این دیدار شاگردانم با توپ‌گیرهای مناسب و کاهش اشتباهات فردی خود،‌ تمرکزشان را بالابرده و بر حریف غلبه کردند کسب این برد و دو امتیاز از تیم ارومیه کار بسیار سختی بود که خوشبختانه برای ما رقم‌خورد.
 
آرمات ضمن اشاره به شرایط جوی نامساعد ارومیه گفت: به دلیل بارش شدید برف ما نتوانستیم در ساعت مقرر به تهران اعزام شویم به همین دلیل شاگردانم استراحت روز پنج‌شنبه را از دست دادند. این امر درحالی است که ما فقط روز جمعه را فرصت ریکاوری و تمرین داریم و باید شنبه 23/آذرماه هم به تبریز برویم بازی درچنین شرایطی ریسک زیادی می‌خواهد.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار