سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قمری: مربی فرانسوی نشد، گزینه‌های دیگر را بررسی می‌کنیم

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص مذاکره با مربی فرانسوی برای هدایت تیم ملی گفت: پس از بررسی شرایط داکلاس‌، خبر حضور قطعی آن را در تیم ملی رسانه‌ای خواهیم کرد.

خسرو قمری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با سر‌مربی فرانسوی در هفته گذشته جلسه‌ای گذاشتیم و موضوعات و اهداف مورد نظرمان را به وی اعلام کردیم قرار است برنامه‌ها را بررسی کند که اگر به توافق رسیدیم خبر قطعی آن را رسانه‌ای می‌کنیم.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری افزود: در حال حاضر علاوه بر داکلاس‌ گزینه‌های دیگری را بررسی می‌کنیم که شرایطشان‌ از نظر رزومه کاری مبلغ قرار داد اگر با ما یکی بود با آن‌ها به صورت جدی پای میز مذاکره خواهیم نشست.

 وی در خصوص مذاکره با گزینه‌های داخلی تصریح کرد: گزینه‌های داخلی را مورد ارزیابی قرار داده‌ایم ولی هدف اصلی ما گزینه‌های خارجی است که در رشته‌های اصلی هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد و گزینه‌های داخلی هم برای رشته‌های فرعی مد نظرمان است که به مربی خارجی تیم کمک می‌کند.

 قمری در خصوص جلسه‌ای فدراسیون با ‌دادکان رئیس تربیت بدنی دانشگاه آزاد برای حضور دوباره دانشگاه آزاد در مسابقات لیگ گفت: جلسه‌ای را هفته گذشته با داد‌کان داشتیم و قرار شد در لیگ پیش رو دانشگاه آزاد شرکت کند ولی به شرط آنکه 85 درصد دوچرخه سواری از خود رکاب زنان دانشگاه آزاد باشند و 15 درصد دیگر را از بیرون مجموعه دانشگاه، به ‌دادکان معرفی خواهیم کرد که پس از تایید وی در سال آینده برای دانشگاه آزاد رکاب خواهند زد.

قمری در ارتباط با همایش روز جمعه نیز گفت:‌همایشی که روز جمعه برگزار کردیم بسیار خوب بود هد‌فمان پیگیری دوباره آن است و در هفته‌های آتی با کمک شهرداری تهرانی برنامه‌ای ویژه به مناسب روز هوای پاک خواهیم داشت.

وی افزود: قرار است که با وزارت ورزش و جوانان جلسات متعددی را در این خصوص برگزار کنیم تا توجه پیش تری به این رشته ورزشی نشود و آن را به صورت یک ورزش همگانی در آوریم.

انتهای پیام/

برچسب ها: قمری ، خارجی ، سواری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.